Pendleren Skrevet November 16, 2006 Rapporter Skrevet November 16, 2006 * Jeg selv - Dansk statsborger - 29år * Kæreste - Japansk statsborger - 26år (ikke DK visa og ej bopæl i DK) * Vi mødtes i USA for mere end 1 år siden og hun har siden boet i Japan og jeg I DK grundet de skæve udlændingeregler I DK. * Har fået lejlighed i Malmö pr. 1 Dec. 2006 og min kæreste ankommer den 29 nov. 2006. Vil det blive et problem for mig/hende at få en opholdstilladelse til hende? SKAL vi være gift? Hvis ja, hvor henne skal dette ske? I DK eller Sverige? Er det papirer jeg SKAL forevise for at ovenstående er muligt? Jeg ved at der med sikkerhed er tråde med svar på ting, men der skal danses noget for at finde hver enkelt ting, så jeg håbede at holde dette samlet, da jeg med sikkerhed ikke er den eneste i denne båd. Kender i til en procedure, så høre jeg gerne om den :) På forhånd MANGE tak
Guest Supermule Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 www.migrationsverket.se
MC Manden Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 * Jeg selv - Dansk statsborger - 29år * Kæreste - Japansk statsborger - 26år (ikke DK visa og ej bopæl i DK) * Vi mødtes i USA for mere end 1 år siden og hun har siden boet i Japan og jeg I DK grundet de skæve udlændingeregler I DK. * Har fået lejlighed i Malmö pr. 1 Dec. 2006 og min kæreste ankommer den 29 nov. 2006. Vil det blive et problem for mig/hende at få en opholdstilladelse til hende? SKAL vi være gift? Hvis ja, hvor henne skal dette ske? I DK eller Sverige? Er det papirer jeg SKAL forevise for at ovenstående er muligt? Jeg ved at der med sikkerhed er tråde med svar på ting, men der skal danses noget for at finde hver enkelt ting, så jeg håbede at holde dette samlet, da jeg med sikkerhed ikke er den eneste i denne båd. Kender i til en procedure, så høre jeg gerne om den :) På forhånd MANGE tak Send mig en pm, så får du min email... så kan vi evt. ta' den over MSN. Har været i præcis samme situation.
Skaanebo Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Du finder også meget mere info hos Ægteskab Uden Grænser: www.aegteskabudengraenser.dk
Pendleren Besvaret November 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 16, 2006 PM sendt MC :) Mange takker :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu