Firedog Skrevet November 17, 2006 Rapporter Skrevet November 17, 2006 Jeg tænker nu mest på hva best kan betale sig... At købe en bil til 50-60k SEK for bare lige at kunne køre rundt. Eller det virkelig dumt at låne til en bil til 100-180k SEK, for så at få en kanon lækker bil?? forsikringen bliver jo åbenbart ikke så meget dyrer i forhold til hva jeg har set.. altså f.eks en golf vr6 til 50k, pæn og lækker nok. (den skal jeg self også låne til men ikke lige så mange). eller er der noget smart og ikke så dyr måde man kan låne til en f.eks Honda Integra til 150k.??? jeg er meget ny på dette område :) især med at låne penge osv..
Guest Mogens Besvaret November 17, 2006 Rapporter Besvaret November 17, 2006 Jeg tænker nu mest på hva best kan betale sig... At købe en bil til 50-60k SEK for bare lige at kunne køre rundt. Eller det virkelig dumt at låne til en bil til 100-180k SEK, for så at få en kanon lækker bil?? Afhængig af hvad du skal bruge bilen til (pendlerbil) samt din interesse... forsikringen bliver jo åbenbart ikke så meget dyrer i forhold til hva jeg har set.. Nej - i Sverige tæller ulykkesstatistikken gevaldig med i beregning af præmie. En '00 Ferrari F550 er 1.000 kr billigere pr år for mig at forsikre end min nuværende '03 BMW 530d touring !
Firedog Besvaret November 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 17, 2006 Afhængig af hvad du skal bruge bilen til (pendlerbil) samt din interesse... Nej - i Sverige tæller ulykkesstatistikken gevaldig med i beregning af præmie. En '00 Ferrari F550 er 1.000 kr billigere pr år for mig at forsikre end min nuværende '03 BMW 530d touring ! nu er man jo stadig en drengerøv :D så jeg ville jo bruge den som lidt legetøj og samtidig ville kunne køre med familien rundt :) hehe så tror nu heller ikke en integra er stor nok :D men det var bare eksempel.. hva så med lån osv til at Købe bilen???
Guest Mogens Besvaret November 17, 2006 Rapporter Besvaret November 17, 2006 nu er man jo stadig en drengerøv :D så jeg ville jo bruge den som lidt legetøj og samtidig ville kunne køre med familien rundt :) hehe så tror nu heller ikke en integra er stor nok :D men det var bare eksempel.. Hvis du pendler hver dag, vil du lægge mærke til, at mange danskere køber en fed bil, når de flytter til Sverige. På hitlisten ligger bilen på 2. pladsen - efter et hus... hva så med lån osv til at Købe bilen? Det er det billigste at låne penge i Sverige. Find en dansk bank, der også har en svensk afdeling (Danske Bank/Skånske Bank) - så er du sikker på altid at få den optimale løsning (hvis altså du har fornuftige rådgivere i banken)
Firedog Besvaret November 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 17, 2006 Hvis du pendler hver dag, vil du lægge mærke til, at mange danskere køber en fed bil, når de flytter til Sverige. På hitlisten ligger bilen på 2. pladsen - efter et hus... Det er det billigste at låne penge i Sverige. Find en dansk bank, der også har en svensk afdeling (Danske Bank/Skånske Bank) - så er du sikker på altid at få den optimale løsning (hvis altså du har fornuftige rådgivere i banken) ok det var i hvert fald svar nok :) det ville også være en fed bil jeg ville fidne mig da jeg som sagt vil pendle med kæreste og barn frem og til bare :) men mange tak. så vil jeg se at finde en bank og checke op på dette :)
PRESTIGE AUTO Besvaret November 17, 2006 Rapporter Besvaret November 17, 2006 Firedog kig forbi ell. ring til mig så kan jeg guide dig i den rigtige retning også mht Finansiering.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu