KThorup Skrevet November 18, 2006 Rapporter Skrevet November 18, 2006 Er der nogen som ved, hvor man kan købe de to ovennævnte varer. Har længe ledt her i Malmö, men jeg har endnu ikke haft held til at finde dem.. Mvh Kristine
MC Manden Besvaret November 18, 2006 Rapporter Besvaret November 18, 2006 Er der nogen som ved, hvor man kan købe de to ovennævnte varer. Har længe ledt her i Malmö, men jeg har endnu ikke haft held til at finde dem.. Mvh Kristine Isterningeposer findes så vidt jeg ved i stort set alle de supermarkeder jeg har handlet i. City Gross eller COOP i Jägersro har dem med 100% sikkerhed... Røgelse = ingen ide
skallstorp Besvaret November 18, 2006 Rapporter Besvaret November 18, 2006 Røgelse- Indiska Jeg vil tro at man kan få røgelse i Indiska.
Jette Besvaret November 21, 2006 Rapporter Besvaret November 21, 2006 Er der nogen som ved' date=' hvor man kan købe de to ovennævnte varer. Har længe ledt her i Malmö, men jeg har endnu ikke haft held til at finde dem.. Mvh Kristine[/quote'] Det kommer vel også an på hvilken slags røgelse? Skal det være en sød indisk eller en tør tibetansk eller noget helt 3?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu