Jump to content

Recommended Posts

Skrevet
:rolleye::new: Nu har jeg læst alle skrækhistorierne om bilimport, og dyre forsikringer af importbiler. Gælder det også motorcykler? Jeg er sgu så glad for min mc, at jeg har taget afgiften af den sidste uge, uden at tænke over konsekvenserne. Regnede ikke med at det kunne blive et problem. Er der nogen der har erfaring på dette område? Og er der evt. noget jeg kan gøre for at mindske skaden jeg måske allerede har rodet mig ud i? Flytter til Östraby i starten af det nye år.
Guest Supermule
Besvaret

Du må hilse Ted Malm deroppe i Östraby......:) Og din Mc kan jeg desværre ikke hjælpe dig med..... Jeg kan ganske enkelt ikke læse mig til meningen med spørgsmålet????

:rolleye::new: Nu har jeg læst alle skrækhistorierne om bilimport, og dyre forsikringer af importbiler. Gælder det også motorcykler? Jeg er sgu så glad for min mc, at jeg har taget afgiften af den sidste uge, uden at tænke over konsekvenserne. Regnede ikke med at det kunne blive et problem. Er der nogen der har erfaring på dette område? Og er der evt. noget jeg kan gøre for at mindske skaden jeg måske allerede har rodet mig ud i? Flytter til Östraby i starten af det nye år.
Besvaret

Tak. det skal jeg gøre. Jeg mener bare, at alle advarer om import af biler, fordi forsikringen bliver meget dyrere på importbiler. ( eller har jeg misforstået noget?) Så ville jeg høre om det også gjaldt for mc? Jeg tager min mc med fra DK.

Guest Supermule
Besvaret

Ahhh på den måde.... Jeg har ikke oplevet problemer med importbiler og mine forsikringer. Jeg har IF til begge biler og er ganske godt tilfreds. De har ikke sagt noget om difference i pris grundet import. Er der et selskab der gør det, synes jeg du burde springe dem over. Der er mange om budet og udvalget er stort. Dog kan det begrænse sig lidt, såfremt man har en eksotisk bil eller Mc....

Tak. det skal jeg gøre. Jeg mener bare, at alle advarer om import af biler, fordi forsikringen bliver meget dyrere på importbiler. ( eller har jeg misforstået noget?) Så ville jeg høre om det også gjaldt for mc? Jeg tager min mc med fra DK.
Besvaret
Ja, det var så suppemulle jeg svarede.. Men, kom med noget info om din mc, så skal jeg fortælle om du får problemer. Mærke, model, årgang, ombygninger (slip-on ect) ... ect ect
Besvaret
Ahhh på den måde.... Jeg har ikke oplevet problemer med importbiler og mine forsikringer. Jeg har IF til begge biler og er ganske godt tilfreds. De har ikke sagt noget om difference i pris grundet import. Er der et selskab der gør det, synes jeg du burde springe dem over. Der er mange om budet og udvalget er stort. Dog kan det begrænse sig lidt, såfremt man har en eksotisk bil eller Mc....
Tak for hjælpen Håber du har ret... og på forhånd tak til MC Manden :thumbup:
Besvaret
Suzuki SV 650 S K5' date=' Sort fra 2005. fået fuldkåbe, alarm, klra blinklys og baglygte, power commander og anden potte mv.[/quote'] HVis du piller power commanderen og slip-on af og montere den originale udstødning, så burde der ikke være problemer. Vedr. forsikring, så er den Suzuki ikke den dyreste at forsikre, så det burde ikke give dig problmer. Mc'en skal være så original som muligt, men dog kan jeg ikke tro de vil brokke sig over kåben, men... vær' forberedt på det... Og, så har du bare at komme med ud og køre til næste sommer.. Vi kører hver onsdag...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...