Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej! Jeg vil købe den lejlighed jeg har lejet i "andrahand" siden 1. maj. Ham der ejer den nu har købt en købskontrakt. Er sådan en god nok? Hvad skal man være opmærksom på er med i kontrakten? Hvilke tips og råd kan I give mig for at det bliver en god og sikker handel? Kan I anbefale en bestemt besiktningsmand/firma? Alt I kan sige om det tages imod med kyshånd, har aldrig købt bolig før og vil gerne være sikker på at alt går rigtigt for sig. Mvh, Anine

Besvaret

Det lyder som i vil lave en privat handel uden om mægler ? jeg ville nok prøve at danne mig et billede af prisniveauet for lign. bolig i samme område. Hvad ligger Kvm prisen på osv.. Her lidt stats om bostäder http://www.maklarstatistik.se/B12.htm Hvis det er en privat handel bør du tage med i dine overvejelser at sælger sparer store penge, eftersom sælger ikke skal betale salær til mægler. Det skal du tilgengæld den dag du selv ønsker at sælge, medmindre du selvfølgelig også benytter dig af privathandel. ellers nok en god ide at få en professionel til at gennengå kontrakten inden man skriver under. Tror godt man kan hyra en mäklar til det praktiske.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...