Thomassen Skrevet December 13, 2006 Rapporter Skrevet December 13, 2006 Er der nogen som har praktiske erfaringer med Subaru Forester 2.5? (har læst de forskellige test af bilen) DAN
Homer Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Lejede en i Schweiz sidste vinter, og var absolut ikke imponeret over noget som helst. Værre plastic-interiør end en Mazda, mindre køreglæde end en Toyota og på ingen måde prangende...
Kim H Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Øøøøøhhhh - nej, Men - jeg har prøvet en Outback. Som du måske ved, er det en Legacy Stationcar, som har fået hævet sin frihøjde til ca. 20 cm - og selvfølgelig med Subaru's legendariske permanente 4-hjulstræk. Jeg testede den samme formiddag som en BMW X3 og fandt, at de begge havde personbilslignende køreegenskaber og god trækkraft. Nu er jeg en stor fan af BMW, så det endte med en X3. Både Outback og X3 har karakter af personbil, men med mulighed for at forcere en vis mængde nyfalden sne på grund af frihøjden. Ingen af bilerne egner sig til decideret terrænkørsel, så hvis det er det du er ude efter, så er en Forester sikkert et bedre valg. Og jeg ved godt, at du ikke spurgte til Outback - men det kunne jo være ...
Thomassen Besvaret December 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2006 Tak Tak for svarene, flere må gerne supplerer med indtryk.
Homer Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 yderligere et indtryk: den er GRIM!
Peter H. Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 yderligere et indtryk: den er GRIM! LOL... Du er en hård mand, men dammm du er sjov :):)
Thomassen Besvaret December 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2006 Tak Tak Homer for tilbagemelding på skønhedssiden, men det var nu ikke lige det vigtigste for mig. Fordelen at den er grim, så er der mindre risiko for tyveri
Homer Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Tak Homer for tilbagemelding på skønhedssiden' date=' men det var nu ikke lige det vigtigste for mig. Fordelen at den er grim, så er der mindre risiko for tyveri [/quote'] Well, uddyber gerne: Den er ikke bare grim, men den er ucharmerende, uden sjæl, uskøn, ufed, u-find-selv-på-mere... Da jeg lejede den måtte jeg bilde dem ind hos Hertz at den var i stykker, blot for at få en anden bil! Fik en RAV4 og den var langt bedre (ikke at den overhovedet var god). Hvis du anser en bil som værende mere end et fartøj der kan bringe dig fra A til B, så glem den slæde... Just my humble opinion... PS! Køb hellere en Land Rover - har tilfældigvis en til salg....
Thomassen Besvaret December 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 19, 2006 Tak Tak for yderligere info Homer, det ser dog ud til at Subaru ikke er det store hit blandt aktive brugere.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu