Jump to content

Telia Bredbaand/TV uden fast net Telefon?

Recommended Posts

Skrevet

Hej folkz..... :new: NOOOOT har lige et spørgsmål. jeg flytter her til jan07 til min nye super lækker lejlighed i danske bye Annestad( bunkeflostrand) produktion selskabet har selvf. indgået et frækt aftale med Telia om de levere alt. TV/Bredbaand/telefon dvs faktisk alt. jeg har selvf. kontaktet telia, pr. mail og telefonisk, om jeg kan få Bredbaand og TV uden fast telefon på min adresse? hmm sige de vi ved det ikke? og det kan jeg selvf. ikke brueg til noget som helst.. kan man ændre denne aftale og få det hos andre firma så som Comhem, osv? eller kan det la sig gøre at telia leverer bredbaan og tv uden fast net telefon???????

Besvaret
Jeg har pt. Telia bredbaand uden fastnet telefon, men det er vist en aftale Telia har lavet med den HSB forening jeg er tilknyttet.
Har kontaktet telia, jeg har det svært med at for dem til at gå med til at jeg vil have en bredbaand og tv uden fast net telefon.. for jeg har ikke noget som helst at bruge fast net telefon til... jeg har ADSL gennem tdc i DK via noget der hedder bæreline det koster 40kr. pr. mdr. håber jeg kn få sådan en gennem telia også.. arbejder på sagen
Besvaret

Hej Jeg bor i Annestad og har bredbånd/Tv uden telefon. Det er fibernet som er leveret til de boligerne. det skal du huske og sige når du kontakter Telia. Ellers kan du vente til du flytter ind, der vil du få udleveret en box og 5min senere har du Bredbånd/Tv.

Besvaret
Kender dog ikke adamo og Bahnhof
Min erfarenhed med Bolina er desvärre att adamo och bahnhoff ikke körer så godt sammen med telia, så hvis du henter meget fra telia brugere tror jeg det er en god idé at beholde telia. Det er vel egentlig mest et problem hvis man henter meget over DC eller FTP, i et torrent netvärk er det stort set lige meget da man alligevel henter fra mange brugere samtidigt. Går ud fra at det trods alt er downloads som folk bruger deres fiberline til.
Besvaret

Jeg synes generelt at hastigheden hos Bolina er langsom selvom vi har valgt 10/10 Mbit. Jeg håbede på noget hurtigere, da vi meldte os til i starten. Men jeg synes sgu det halter lidt en gang imellem. Jeg har aldrig haft den over 4Mbit når jeg har testet linien desværre. :confused: Har overvejet at skifte til 100/10 Mbit istedet.

• 3 weeks later...
Besvaret
Har kontaktet telia' date=' jeg har det svært med at for dem til at gå med til at jeg vil have en bredbaand og tv uden fast net telefon.. for jeg har ikke noget som helst at bruge fast net telefon til... jeg har ADSL gennem tdc i DK via noget der hedder bæreline det koster 40kr. pr. mdr. håber jeg kn få sådan en gennem telia også.. arbejder på sagen[/quote'] det koster 89 kroner om måneden (udtales: å-g-e-r) at få bæreline via Telia uden abonnement. det fik jeg at vide sidste uge hvor jeg var inde i Telias butik i Helsingborg. det kan være sådan at det er billigere hvis det er en udbygget station. hun var ved at forklare noget med ledninger og kobbertråde og sådan noget, men da det ikke var relevant for mig på min nye adresse lyttede jeg ikke så nøje. selv skal jeg nok have bredbånd og ip-telefoni via comhem (kabeltvnettet), det virker billigst og så kommer alt på en regning
  • 1 month later...
Besvaret

Hey Carwash, Hvad endte den her historie med Telia med ? Flytter til Andeby lige snart, så kunne være stort at høre hvad der venter af internet fobindelse ? Tak :D

Besvaret
Hey Carwash, Hvad endte den her historie med Telia med ? Flytter til Andeby lige snart, så kunne være stort at høre hvad der venter af internet fobindelse ? Tak :D
Jamen velkommen til .. jo nu skal du få det hele . jeg har fået bredbaand 10/10Mbt uden fast net telefon men gennem fiberNet som Teila har for det fleste af det nybyggeri i Andeby, og 27 kanaller (svensk) via en telia digital box også gennem fibernet 10/10mbt til 275kr. virker fint har testet det Supper kanal pakke 1 til 129kr. det virker fint også men ingen dansk kanal og det har vi nok en løsning snart , en ven flytte ind her i weekenden og vi har en lille projekt kørende med noget digital antenne så man kan suge lidt DK kanaler.. hvor flytter du henne ? lejlighed nr. og kv.?
Besvaret

Det var hurtigt - tak for svaret. Jamen - Jeg flytter ind Skomakarebyn et eller andet, når de bliver færdig med at bygge omkirng den 1. juni. Mht til de dansk kanaler havde jeg håbet lidt at det bare var at hive en DBV-T anntene ud a vinduet og se hvad den fanger.

Besvaret
Det var hurtigt - tak for svaret. Jamen - Jeg flytter ind Skomakarebyn et eller andet, når de bliver færdig med at bygge omkirng den 1. juni. Mht til de dansk kanaler havde jeg håbet lidt at det bare var at hive en DBV-T anntene ud a vinduet og se hvad den fanger.
jamen vores ejerforeg. har ca 17 færdig bygget lejligheder tilbage klar til at flytte ind så hvis det var interesser kunne du kikke på det www.annestad.nu det er også denne DBV-T anntene løsning vi er i gang med at udarbejde . patrick

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...