hsahirf Skrevet December 23, 2006 Rapporter Skrevet December 23, 2006 Bilen : MB CLK 230 komp 1999 problemet : ingen strøm på batteri Kan det virkelig passe at man ikke kan dreje nøglen når der ikke er noget strøm på batteriet? igår kom jeg ned og skulle køre, da fjernbetjeningen til centrallås pludselig ikke reagerede - jeg låste så op ned nøglen, satte mig ind og drejede nøglen: næsten ingen lys i kontrollamperne, og bilen nægtede at starte. Der har aldrig været problemer før. Nå jeg fik fat i nogle startkabler, og da jeg så skulle prøve dem var batteriet HELT tomt og jeg kan jeg pludselig slet ikke dreje nøglen i tændingen. :cry: gamle lort! Nogen specielle tricks man skal kende på MB ?
Peter H. Besvaret December 23, 2006 Rapporter Besvaret December 23, 2006 Bilen : MB CLK 230 komp 1999 problemet : ingen strøm på batteri Kan det virkelig passe at man ikke kan dreje nøglen når der ikke er noget strøm på batteriet? igår kom jeg ned og skulle køre, da fjernbetjeningen til centrallås pludselig ikke reagerede - jeg låste så op ned nøglen, satte mig ind og drejede nøglen: næsten ingen lys i kontrollamperne, og bilen nægtede at starte. Der har aldrig været problemer før. Nå jeg fik fat i nogle startkabler, og da jeg så skulle prøve dem var batteriet HELT tomt og jeg kan jeg pludselig slet ikke dreje nøglen i tændingen. :cry: gamle lort! Nogen specielle tricks man skal kende på MB ? Jeg går ud fra at det er den nye nögle du har... Og så snart det er kommet power på igen kan du dreje nöglen igen :):)
hsahirf Besvaret December 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 24, 2006 ja, det fandt jeg også ud af, da jeg fik lånt mig frem til en batteribooster - pyh, troede sgu lige bil bil var blevet "suget" af en ufo Det er da iøvrigt pænt latterligt, hvis man står og skal have den bugseret og den ikke lige holder sådan at bugservognen kan komme til - er der en manuel måde at frigive ratlåsen? nå, men værre er, at jeg også fandt ud af, at kabineblæseren nu kører konstant, uanset om der er nøgle i eller ej hvilket jo så nok har været årsagen til det flade batteri. Hvem kan i anbefale mht. elektronik i MB - er det ikke alt for rasende dyrt at gå til aut. mercedes med sådan en "gammel" sag, eller er det den eneste rigtige løsning?
Peter H. Besvaret December 24, 2006 Rapporter Besvaret December 24, 2006 ja, det fandt jeg også ud af, da jeg fik lånt mig frem til en batteribooster - pyh, troede sgu lige bil bil var blevet "suget" af en ufo Det er da iøvrigt pænt latterligt, hvis man står og skal have den bugseret og den ikke lige holder sådan at bugservognen kan komme til - er der en manuel måde at frigive ratlåsen? nå, men værre er, at jeg også fandt ud af, at kabineblæseren nu kører konstant, uanset om der er nøgle i eller ej hvilket jo så nok har været årsagen til det flade batteri. Hvem kan i anbefale mht. elektronik i MB - er det ikke alt for rasende dyrt at gå til aut. mercedes med sådan en "gammel" sag, eller er det den eneste rigtige løsning? Pröv BRL i malmö de skulle ha styr på el ...
hsahirf Besvaret December 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 24, 2006 tak, øh, mener du dem her http://www.brl.se/ ? jeg skal have fat i nogen som kan finde fejlen og udbedre den - virker jo som om at blæseren får "signal" om at køre, uanset at signalet ikke kommer fra "klima-head-unit'en" (den har jeg prøvet at pille helt fra, blæseren kører stadig :( )
Miriam Besvaret December 24, 2006 Rapporter Besvaret December 24, 2006 Vi har en kontakt på Amager som vi bruger når det drejer sig om elektronik, send en PM hvis du er interesseret.
Peter H. Besvaret December 24, 2006 Rapporter Besvaret December 24, 2006 tak' date=' øh, mener du dem her [url']http://www.brl.se/ ? jeg skal have fat i nogen som kan finde fejlen og udbedre den - virker jo som om at blæseren får "signal" om at køre, uanset at signalet ikke kommer fra "klima-head-unit'en" (den har jeg prøvet at pille helt fra, blæseren kører stadig :( ) Jeps det er dem :):)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu