skallstorp Skrevet December 26, 2006 Rapporter Skrevet December 26, 2006 Da min mand begynder på nat i Kastrup i ulige uger fra 1 Feb söger han samkörsel. Vi bor udenfor Skurup, men evt. mödesplads närmere broen må kunne ordnes. Han skal möde 22.30 og har fri kl. 8.
Jeppe Besvaret December 27, 2006 Rapporter Besvaret December 27, 2006 Hvor er det surt!! Jeg arbejder på samme tidspunkt, bare i lige uger istedet...... Og jeg mangler en at køre med også!
skallstorp Besvaret December 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2006 ÖV öv Ja det er jo typisk. Håber at der findes en ulige natmand herinde også. Men er der ikke en hel del SAS ansatte der er flyttet herover ?
Jeppe Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Ja det er jo typisk. Håber at der findes en ulige natmand herinde også. Men er der ikke en hel del SAS ansatte der er flyttet herover ? Jo der er nogle stykker efterhånden. Men dem jeg kender som arbejder i sas, bor enten i Bunkeflostrand eller så pendler de selv med tog. Såå... Hvad er din mand egentlig ansat som i sas?? Er bare nysgerrig...
skallstorp Besvaret January 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2007 Til Jeppe Han er ansat som mekaniker fra 1 Feb. Måske kan man samles på en samkørsels plads i Bunkeflo er bliver det for bøvlet ?
Jeppe Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Han er ansat som mekaniker fra 1 Feb. Måske kan man samles på en samkørsels plads i Bunkeflo er bliver det for bøvlet ? Tjaa.... der er jo ikke rigtig nogen som har svaret på dette indlæg. Så indtil videre må han nok køre alene...
Hoffmeyer Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Hej Skallstorp Han er ansat som mekaniker fra 1 Feb. Måske kan man samles på en samkørsels plads i Bunkeflo er bliver det for bøvlet ? Tillykke med hans nye arbejde:th2:
skallstorp Besvaret January 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 10, 2007 Tak Hoffmeyer Tak , sender hilsenen videre. Han må nok gøre selv foreløbig. Men det var forsøget værd. Heldigvis tager det ikke glæden for det nye job fra ham:)
Solero Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 Hej Prøv at skrive en PM til Peteomagic han er også på nat i ulige uger i SAS :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu