snoresus Skrevet January 1, 2007 Rapporter Skrevet January 1, 2007 Hej, Jeg er ny herinde, og håber på at I kan hjælpe mig. Vi er en familie på 4, som flytter hjem fra England om ikke så længe, vi har tænkt lidt på at droppe DK og flytte til Sverige pga. huspriserne,og så må vi indrømme, at vi har vænnet os til billige lækre biler :) . Hvordan forholder det sig med ejendomsværdiskat i Sverige, er det noget man har? Er det rigtigt at man kan optage 60 årige ejendomsfinanseringslån i Sverige? På forhånd TAK for hjælpen. Mvh. Susanne
Mette Besvaret January 1, 2007 Rapporter Besvaret January 1, 2007 Hej Susanne og velkommen hjem fra England. Der har været skrevet meget om dette emne, prøv engang at bruge søgefunktionen, så får du svar på beskatning af bolig. Mht. 60 årige lån kan det nok lade sig gøre, det mest normale i Sverige er dog 50 årige lån.....mange af dem afdragsfrit i mange år frem. Vh Mette
snoresus Besvaret January 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 3, 2007 Tak for hjælpen Havde ikke lige tjekket søgefunktionen, men den bliver flittigt brugt nu, så jeg ikke stiller spørgsmål, som tidligere er blevet besvaret.:) Hilsen Susanne
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu