Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, er der nogen som kender til nogle rabatordninger hvor man kan få noget billigt brændstof. Det skal være noget som rykker. F.eks. ved jeg at taxivognmænd for lidt over 1 krone i rabat på diesel hos Metax? Hilsen Mr. Kubik

Besvaret

Regn ikke med meget mere end 25-35 øre pr liter diesel i de fleste rabat ordninger. Har selv Statoil medarbejder rabat ordning som er ganske ok :th2:

Besvaret

Motormännen Som medlem af svenske Motormännen kan få rabat hos Statoil og Preem - i Sverige naturligvis. 25 øre pr. liter benzin - 47 øre pr. liter diesel. Rabatten bliver 5 øre større pr. liter, hvis man har et MasterCard via Motormännen. Se selv her: http://www.motormannen.se/mm/site/medlem/medlemsformaner/bensinrabatter/index.html I januar og februar måned er der specialrabat hos Preem - 1 hel krone pr. liter - uanset om det er benzin eller diesel. Sådanne "sæsonrabatter" giver periodisk - typisk i 1 eller 2 måneders perioder.

Besvaret
Som medlem af svenske Motormännen kan få rabat hos Statoil og Preem - i Sverige naturligvis. 25 øre pr. liter benzin - 47 øre pr. liter diesel. Rabatten bliver 5 øre større pr. liter, hvis man har et MasterCard via Motormännen. Se selv her: http://www.motormannen.se/mm/site/medlem/medlemsformaner/bensinrabatter/index.html I januar og februar måned er der specialrabat hos Preem - 1 hel krone pr. liter - uanset om det er benzin eller diesel. Sådanne "sæsonrabatter" giver periodisk - typisk i 1 eller 2 måneders perioder.
Jeg overvejer lidt om jeg skal kontakt Metax for at få den samme rabat som vognmændene får. Der skal selvfølgelig dannes en forening som har lyst til at spare på de dyre dråber. Men det kan vel ikke være så svært her i "Rabatland" :D Faktisk kunne man lave en indkøbsforening, hvor medlemmer kunne skrive hvilke vare de kunne tænke sig at købe f.eks et 42" tv. Derefter kunne foreningen gå til en butik med en ordre på 10 stk. tv og få en super rabat.
Besvaret
Jeg overvejer lidt om jeg skal kontakt Metax for at få den samme rabat som vognmændene får. Der skal selvfølgelig dannes en forening som har lyst til at spare på de dyre dråber. Men det kan vel ikke være så svært her i "Rabatland" :D Faktisk kunne man lave en indkøbsforening' date=' hvor medlemmer kunne skrive hvilke vare de kunne tænke sig at købe f.eks et 42" tv. Derefter kunne foreningen gå til en butik med en ordre på 10 stk. tv og få en super rabat.[/quote'] Det har jeg tidligere lagt op til - MEN DER ER LANGT FRA NOK OPBAKNING TIL DETTE HERINDE. Jeg meldte derfor fra, da det er et tidskrævende arbejde med alt for få tilmeldinger. Jeg har selv tidligere fået 1 kr. på diesel hos Metax. Samt diverse andre fede rabatter, på elektronik, biler m.m.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...