Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvad nu! Melanie fra kundeservice på broen og jeg har nok sovet lige meget i timen.:rolleye: Jeg ringede i dag til Øresundsbron og Melanie, som jeg kom til at snakke med kunne ikke fortælle mig. hvor der står info om denne "nye" stigning. Hun kendte kun til info om den nye aftale fra 1. marts 2007 I "julekortet" fra Øresundsbroen (læs: regningen) var der et tillæg på 80 kr. så nu koster 50-ture 2670 dkr., ihvertfald til og med februar 2007. Har nogen hørt kundeservice om de 80 kr. eller modtaget noget info? Eller er det bare en sniger de har lavet, så ikke den nye stigning virker så vild? Sidsel :fight:

Besvaret
Hvad nu! Melanie fra kundeservice på broen og jeg har nok sovet lige meget i timen.:rolleye: Jeg ringede i dag til Øresundsbron og Melanie, som jeg kom til at snakke med kunne ikke fortælle mig. hvor der står info om denne "nye" stigning. Hun kendte kun til info om den nye aftale fra 1. marts 2007 I "julekortet" fra Øresundsbroen (læs: regningen) var der et tillæg på 80 kr. så nu koster 50-ture 2670 dkr., ihvertfald til og med februar 2007. Har nogen hørt kundeservice om de 80 kr. eller modtaget noget info? Eller er det bare en sniger de har lavet, så ikke den nye stigning virker så vild? Sidsel :fight:
Har du været frosset ned ?? :lol: Ok, du HAR sovet gevaldigt ... Prøv at søg 1 sekund herinde... (jeg ved du kan)... :laugh:
Besvaret

Har godt set denne tråd "Bro prisen skruet op for November?" men det er ikke svar på mit spørgsmål! Og så er dette forum bygget sådan op, at det er nemmere at spørge end at søge...

Besvaret
Har godt set denne tråd "Bro prisen skruet op for November?" men det er ikke svar på mit spørgsmål! Og så er dette forum bygget sådan op, at det er nemmere at spørge end at søge...
Helt kort så: Alle med pendleraftale modtog brev omkring november (mener jeg) - dér fik man mulighed for at springe på den nye fantastiske aftale pr 1 januar ELLER (hvis man ikke foretager sig noget) blive på den "gamle" ordning i januar og februar mod en lille stigning. Pr 1. marts er det slut med den "gamle" ordning og man skal have tegnet ny ($++) aftale. Din nuværende aftale ophører automatisk... Hmmm damm, så lykkedes det alligevel ikke at gøre det helt kort ;o) Mvh Alex
Besvaret
Helt kort så: Alle med pendleraftale modtog brev omkring november (mener jeg) - dér fik man mulighed for at springe på den nye fantastiske aftale pr 1 januar ELLER (hvis man ikke foretager sig noget) blive på den "gamle" ordning i januar og februar mod en lille stigning. Pr 1. marts er det slut med den "gamle" ordning og man skal have tegnet ny ($++) aftale. Din nuværende aftale ophører automatisk... Hmmm damm, så lykkedes det alligevel ikke at gøre det helt kort ;o) Mvh Alex
Tak så langt er jeg med, men den der lille stigning du også selv skriver om hvor stod det? Hende Trunten fra Broen kunne ikke sige mig det og det er egentlig det eneste jeg undrer mig over for jeg mindes ikke at ha læst det! Kan MC Manden sende mig et link på det?
Besvaret
Tak så langt er jeg med, men den der lille stigning du også selv skriver om hvor stod det? Hende Trunten fra Broen kunne ikke sige mig det og det er egentlig det eneste jeg undrer mig over for jeg mindes ikke at ha læst det! Kan MC Manden sende mig et link på det?
Det står under 2007 priser på broens hjemmeside, det har stået der længe. Stod så vidt jeg husker også i det brev fra broen med opsigelsen...
Besvaret
Det står under 2007 priser på broens hjemmeside' date=' det har stået der længe. Stod så vidt jeg husker også i det brev fra broen med opsigelsen...[/quote'] Har lige læst alle de papirer de sendte i forbindelse med den nye aftale og der står ikke noget, kun et sted er nævnt 3300 skr. for januar og februar 2007 og hvis man ganger det ud med en totalt iorden lav kurs, så rammer vi 2670 dkr. men det siger jo alligevel intet om at det vil stige 80 kr pr måned i januar og februar.
Besvaret
Har lige læst alle de papirer de sendte i forbindelse med den nye aftale og der står ikke noget' date=' kun et sted er nævnt 3300 skr. for januar og februar 2007 og hvis man ganger det ud med en totalt iorden lav kurs, så rammer vi 2670 dkr. men det siger jo alligevel intet om at det vil stige 80 kr pr måned i januar og februar.[/quote'] hmm jo.. det siger noget om hvad månedsprisen er i de to måneder indtil den nye aftale afløser den gamle. Men du har nok fået den svenske udgave af materialet. Mit er på dansk er der står 2670 dkk.
Besvaret
hmm jo.. det siger noget om hvad månedsprisen er i de to måneder indtil den nye aftale afløser den gamle. Men du har nok fået den svenske udgave af materialet. Mit er på dansk er der står 2670 dkk.
Tak for det moerke, det løser min undren lidt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...