Mr. Kubik Skrevet January 7, 2007 Rapporter Skrevet January 7, 2007 Hej, er der nogen som kunne være interesseret i at udleje deres racerbil/limousine i en måned + 2000 km? Venlig hilsen Mr. Kubik?
Simon Irgens Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Jeg har en bekendt der har en Toyota Starlet med 4 hjul og alting... Han vil vist være mere end lykkeligt for at slippe af med den så længe SORRY for dette yderst useriøse indlæg... Held og lykke med din mission
Peter H. Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Hej, er der nogen som kunne være interesseret i at udleje deres racerbil/limousine i en måned + 2000 km? Venlig hilsen Mr. Kubik? Pröv www.sixt.se ...:):)
MC Manden Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Jeg har en bekendt der har en Toyota Starlet med 4 hjul og alting... Han vil vist være mere end lykkeligt for at slippe af med den så længe SORRY for dette yderst useriøse indlæg... Held og lykke med din mission Hvis du hentyder til mig, så udlejer jeg da ikke Flyderen !!! ... Er du vimmer, den bedste bil nord for alperne !... :th2:
Simon Irgens Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Hvis du hentyder til mig' date=' så udlejer jeg da ikke Flyderen !!! ... Er du vimmer, den bedste bil nord for alperne !... :th2:[/quote'] HEHE nej, har en bekendt der har en drønnert ligesom dig.... Men jeg er sku ikke sikker på at han er dig enig med det med nord for alperne :th2:
MC Manden Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 HEHE nej' date=' har en bekendt der har en drønnert ligesom dig.... Men jeg er sku ikke sikker på at han er dig enig med det med nord for alperne :th2:[/quote'] Min starlet er fin (den er fra '88).... den starter og kører perfekt og så blev den besiktigt uden en eneste anmærkning. Og, jeg har skiftet alle sliddelene i den... den er fin.... Ihvertfald som vinterbil indtil Eclipsen og mc'en skal luftes :th2:
2EThADoN Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Hvis du hentyder til mig' date=' så udlejer jeg da ikke Flyderen !!! ... Er du vimmer, den bedste bil nord for alperne !... :th2:[/quote'] *LÅL* "Flyderen"
Simon Irgens Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Min starlet er fin (den er fra '88).... den starter og kører perfekt og så blev den besiktigt uden en eneste anmærkning. Og' date=' jeg har skiftet alle sliddelene i den... den er fin.... Ihvertfald som vinterbil indtil [b']Eclipsen og mc'en skal luftes :th2: Har du en Eclips?? Troede ikke at der var der gad at eje sådan noget, danskere er jo klart mest på vag og andet tysk. Men VERY NICE. herfra
MC Manden Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Har du en Eclips?? Troede ikke at der var der gad at eje sådan noget, danskere er jo klart mest på vag og andet tysk. Men VERY NICE. herfra Yes yes... 3.0 GT V6
Simon Irgens Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Yes yes... 3.0 GT V6 NIVS................................... vendt om, SVIN
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu