Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg har en bekendt der har en Toyota Starlet med 4 hjul og alting... Han vil vist være mere end lykkeligt for at slippe af med den så længe :lol: SORRY for dette yderst useriøse indlæg... Held og lykke med din mission :laugh:
Hvis du hentyder til mig, så udlejer jeg da ikke Flyderen !!! ... Er du vimmer, den bedste bil nord for alperne !... :th2:
Besvaret
Hvis du hentyder til mig' date=' så udlejer jeg da ikke Flyderen !!! ... Er du vimmer, den bedste bil nord for alperne !... :th2:[/quote'] HEHE nej, har en bekendt der har en drønnert ligesom dig.... Men jeg er sku ikke sikker på at han er dig enig med det med nord for alperne :lol: :th2:
Besvaret
HEHE nej' date=' har en bekendt der har en drønnert ligesom dig.... Men jeg er sku ikke sikker på at han er dig enig med det med nord for alperne :lol: :th2:[/quote'] Min starlet er fin (den er fra '88).... den starter og kører perfekt og så blev den besiktigt uden en eneste anmærkning. Og, jeg har skiftet alle sliddelene i den... den er fin.... Ihvertfald som vinterbil indtil Eclipsen og mc'en skal luftes :th2:
Besvaret
Min starlet er fin (den er fra '88).... den starter og kører perfekt og så blev den besiktigt uden en eneste anmærkning. Og' date=' jeg har skiftet alle sliddelene i den... den er fin.... Ihvertfald som vinterbil indtil [b']Eclipsen og mc'en skal luftes :th2:
Har du en Eclips?? Troede ikke at der var der gad at eje sådan noget, danskere er jo klart mest på vag og andet tysk. Men VERY NICE. :thumbup: herfra

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...