Bentley Skrevet January 8, 2007 Rapporter Skrevet January 8, 2007 Kan nogen hjælpe med at besvare følgende problemstilling: Om 12 måneder flytter jeg til sverige. I øjeblikket kører jeg i en gammel rusten smadrekasse (Fiesta 1,3 årgang 91), som jeg naturligvis ikke vil tage med mig når jeg flytter, men istedet købe ny svensk bil umiddelbart efter flytningen. I de kommende 12 måneder vokser mit kørselsbehov drastisk, og da min trofaste fiesta i forvejen er godt slidt, frygter jeg at den ikke vil overleve længe nok til at jeg får købt en ny bil i Sverige. Hvis fiesta'en afgår ved døden og jeg er nødt til at handle en helt ny eller brugt bil her i DK, hvad vil så være mest fornuftigt? ny eller brugt? Hvis jeg handler en ny bil i DK og 6 måneder efter importerer den til Sverige når jeg flytter hvad sker der så? Her tænker jeg på refundering af de afgifter man har betalt ved købet i DK? Bliver disse afgifter ikke frigivet når bilen importeres til Sverige? Håber nogen kan hjælpe.
leon Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 jo du kan få afgiften tilbage... Men søg og du vil finde 1000 indlæg omkring dette
Peter H. Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Kan nogen hjælpe med at besvare følgende problemstilling: Om 12 måneder flytter jeg til sverige. I øjeblikket kører jeg i en gammel rusten smadrekasse (Fiesta 1,3 årgang 91), som jeg naturligvis ikke vil tage med mig når jeg flytter, men istedet købe ny svensk bil umiddelbart efter flytningen. I de kommende 12 måneder vokser mit kørselsbehov drastisk, og da min trofaste fiesta i forvejen er godt slidt, frygter jeg at den ikke vil overleve længe nok til at jeg får købt en ny bil i Sverige. Hvis fiesta'en afgår ved døden og jeg er nødt til at handle en helt ny eller brugt bil her i DK, hvad vil så være mest fornuftigt? ny eller brugt? Hvis jeg handler en ny bil i DK og 6 måneder efter importerer den til Sverige når jeg flytter hvad sker der så? Her tænker jeg på refundering af de afgifter man har betalt ved købet i DK? Bliver disse afgifter ikke frigivet når bilen importeres til Sverige? Håber nogen kan hjælpe. Havde nok köbt noget billigt diesel i DK som er nemt at sälge i DK igen.. Det andet du tänker på er alt for dyrt ...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu