Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey alle i dejlige svenskere og danskere.. Er der nogen der har kendskab til internet situationen i nummer 57 på serenadgatan ? Jeg flytter derover her i denne måned og er rigtig spændt på hvad jeg kan få.. Så hvis der er nogen der bor der allerede eller nogen der ved hvilken slags net man kan få i det område så skriv endelig :P Tak for det /:/ Christian

Besvaret

Hej Christian Og velkommen til. Men hensyn til nettet, så vil jeg stærkt formode at den afdeling også "ligger" under Bredbandsbolaget. Jeg selv bor over i nummer 4, og har net fra Bredbandsbolaget. Ved ikke hvordan det er over på den anden side af vejen, men eller er det indlagt i selv lejligheden. Det er jeg meget tilfreds med og det kører upåklageligt. Bruger det nemlig også til at spille på. Det som jeg har er 100 mb og det er ok. Endnu engang velkommen til, og så må du sige til hvis det er noget du skal have en hjælp til. :th2: Med venlig hilsen Paw

Hey alle i dejlige svenskere og danskere.. Er der nogen der har kendskab til internet situationen i nummer 57 på serenadgatan ? Jeg flytter derover her i denne måned og er rigtig spændt på hvad jeg kan få.. Så hvis der er nogen der bor der allerede eller nogen der ved hvilken slags net man kan få i det område så skriv endelig :P Tak for det /:/ Christian
Besvaret
Hey alle i dejlige svenskere og danskere.. Er der nogen der har kendskab til internet situationen i nummer 57 på serenadgatan ?
Hej Christian, og velkommen til det svenske :-) Du kan gå ind på BBBs hjemmeside og taste din præcise adresse ind, og så se hvad du kan få hos dem. Jeg har lige forsøgt, og fik da set man kunne få via tlf, men ville jo være sjovere hvis du kan få 100mbps som os andre, hehe. /Claus (Bor i nr. 28)
Besvaret

:) Tak for svarene :P Jeg håber at det er under bredbandsbolaget for det er rimelig billigt og skulle efter sigende være rimelig godt. Har lige fået besked om at jeg får nøglen IDAG her senere ! Så det bliver bare alle tiders ! :D Og så må jeg jo bare prøve at undersøge hvad der er i forvejen osv :P Men tusind tak for det ! Glæder mig sq til at kommer derover !

Besvaret

Velkommen til endnu en på Serenadgatan :) Jeg kunne ikk få en 100mbit linje fra BBB, så jeg kiggede lidt rundt, og fandt så at ComHem er lidt billigere med en 24/2 linje inkl telefon end BBB, så sådan en nuppede jeg :) Forbindelsen er der ikke noget i vejen med, og jeg er kommet over de 24mbit, så det er ganske udenmærket :)

Besvaret

:) Cool.. Er nu flyttet herover :) Altså med nogle af mine ting heh.. Der er noget internet i det stik i væggen men det er vist ikke ret godt.. er det Com Hem der udbyder det ? Er mest interesseret i en 10/10 linie..! :D Men nu må vi se.. Hvis i ved hvad man kan få i blokken må i meget gerne skrive tilbage :P For jeg kan sq ikk finde det nogensteder..

Besvaret
Cool.. Er nu flyttet herover :) Altså med nogle af mine ting heh.. Der er noget internet i det stik i væggen men det er vist ikke ret godt.. er det Com Hem der udbyder det ? Er mest interesseret i en 10/10 linie..! :D Men nu må vi se.. Hvis i ved hvad man kan få i blokken må i meget gerne skrive tilbage :P For jeg kan sq ikk finde det nogensteder..
sæt stik i og se hvad din computer siger, hvis det er BBB ved jeg du kan melde dig til online så du er på inden for 1 min.:th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...