Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey. Jeg står lidt og mangler en ny revisor, da jeg ikke føler at ham jeg har nu helt fatter at jeg skal flytte til Sverige. Af en eller anden grund mener han at det er mig der skal undersøge alt muligt ang de forskellige skattefradrag i forbindelse med bolig i Sverige. Så hvad siger I drenge og pige... er der nogen der har en der er god en der har styr på de dansk/svenske relationer. Lige 3 hurtige. 1. Jeg er selvstændig. 2. Jeps, jeg har søgt, og det eneste jeg kune finde var en masse der spurgte om det samme, men intet konkret svar. 3. Att.: Supermule. Jeg synes at have set at du anbefalede en eller anden, men nu kan jeg ikke huske hvor jeg har set det henne. I can´t remember:rolleye: Please help:cry:

• 4 weeks later...
Besvaret

Vi bruger www.broch.se som er danskejet og priserne er gode - Under SEK 500 i timen. Vi bruger den til vores børnetøjsbutik på Västra Hamnen (www.LuckyLittleMe.se) og privat. De har over 50% danske kunder og ligger i Malmø og Helsingborg.

Besvaret

Jeg er også selvstændig og bruger Woiremose og Partner, revisor, som ligger på Frb i DK. De er super gode, - har tjek på alt og er gode til at trække det fra, som skal trækkes fra i min virksomhed. De har tjent deres honora ind mange gange. De kan klart anbefales. Jeg giver ca 7.000 kr for et årsregnskab.

• 3 months later...
Besvaret
Vi bruger www.broch.se som er danskejet og priserne er gode - Under SEK 500 i timen. Vi bruger den til vores børnetøjsbutik på Västra Hamnen (www.LuckyLittleMe.se) og privat. De har over 50% danske kunder og ligger i Malmø og Helsingborg.
Har sendt dem email, men de svarer ikke...useriøse? Hvor meget skal man betale en revisor i timen for at han hjælper mig med at overtage - købe et firma? Jeg fik tilbudt fra én, 800 dkr. + moms i timen, men han siger at han er pengene værd.........er det ikke for meget?
Besvaret

Hej Zidane, En timepris på 800 er meget lavt hvis der er tale om en statsautoriseret revisor. Her ligger timeprisen i vores firma typisk på 1.500,- og for en seniormedarbejder som jeg selv på 1.000 kr i timen. De registrerede revisorer er typisk noget billigere, men vær opmærksom på at deres uddannelse kun er den halve af en stats aut. Nogle af de "gamle" har ovenikøbet kunne tage deres udannelse på aftenskole som merkonomkursus... Lav pris er ikke i sig selv et kvalitetstegn, mit bedste råd er at du taler med 2-3 forskellige firmaer, der er forskel i såvel priser samt service. good luck Michael

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...