Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Vi har gået til hvalpe træning ude i Limhamn og starter igen til unghunde kurs her i Marts, nedenstående link er til foreningen. http://www.sbkmalmo.m.se/ Må man spørge hvilken hund du har?
Tak, det vil jeg lige kigge på..!! ja da.. Jeg har lige købt en lille amstaff hvalp.. :)
Besvaret

Sveland skulle vist være ok. -Har ikke lige selv fået forsikret endnu, da vi venter på ejeskifte fra DKK og blodprøver på forældre inden hun kan forsikres. Vi laver måske et amstaff træf på søndag med den svenske amstaff forum ved Klagshamn - du skal være velkommen Her er adressen til forumet www.amstaffwebben.com

Besvaret
Sveland skulle vist være ok. -Har ikke lige selv fået forsikret endnu, da vi venter på ejeskifte fra DKK og blodprøver på forældre inden hun kan forsikres. Vi laver måske et amstaff træf på søndag med den svenske amstaff forum ved Klagshamn - du skal være velkommen Her er adressen til forumet www.amstaffwebben.com
så lige noget på det link du gav mig...blandras?? Hvad vil det sige???
Besvaret

Ja det stemmer for man kan ikke bevise at den er ægte når der ikke er papirer på den. For at den kan siges at være ægte og kan registreres som amstaff i Sverige, skal der tages DNA profil af den.

Besvaret
Ja det stemmer for man kan ikke bevise at den er ægte når der ikke er papirer på den. For at den kan siges at være ægte og kan registreres som amstaff i Sverige, skal der tages DNA profil af den.
Nu så jeg lige at i havde sådan 2 hunde... Ville du kunne se på billede om det er hel amstaff?? Kan jeg få taget dna profil af den nu?? Ikke fordi det betyder det store, jeg er glad nok for den hund jeg har fået nu.. Men det kunne da være rart at være sikker på hvad det er for en:)
Besvaret

Nogen er det nemt at se om de er ægte eller ej andre kan man ikke. Så ja nogen gange kan jeg godt se om den er ægte eller ej. For du kan få taget DNA profil skal du komme med en blodprøve på begge forældre.

Besvaret

Men det kan du ikke, for jeg kan se at der står i annoncen, at der kun er stambog på den ene. De tager ikke DNA profil på forældre der ikke har stamtavle så desværre.

Besvaret
Men det kan du ikke' date=' for jeg kan se at der står i annoncen, at der kun er stambog på den ene. De tager ikke DNA profil på forældre der ikke har stamtavle så desværre.[/quote'] Ok.. og tak for hjælpen.:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...