NUT´Ztoys Skrevet January 23, 2007 Rapporter Skrevet January 23, 2007 Hej, Er der nogen der ved om der findes en butikskæde alá Bilxperten eller SuperCar i Sverige, eller kender til butiker af den type? Hilsen Dan
Miriam Besvaret January 23, 2007 Rapporter Besvaret January 23, 2007 Hej, Er der nogen der ved om der findes en butikskæde alá Bilxperten eller SuperCar i Sverige, eller kender til butiker af den type? Hilsen Dan Micro i Fosie - Super service :th2:
Admin Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 Micro i Fosie - Super service :th2: Ja, de er vist det bedste bud. De fører bl.a også Auto Style, som Bilxperten. De har bare ikke noget godt autostereo
NUT´Ztoys Besvaret January 24, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 24, 2007 Super , tak for svarene:th2: Hilsen Dan
laughingfrog Besvaret January 31, 2007 Rapporter Besvaret January 31, 2007 Prøv RedRum performance i centrum, mere styling/tuning orienteret.. .lidt ala den hedengangne Carstyle i Glostrup... Virker som et par friske gutter der har den.
Carwash Besvaret January 31, 2007 Rapporter Besvaret January 31, 2007 Hej, Er der nogen der ved om der findes en butikskæde alá Bilxperten eller SuperCar i Sverige, eller kender til butiker af den type? Hilsen Dan Bilteama ved svågertorp ST.
Admin Besvaret January 31, 2007 Rapporter Besvaret January 31, 2007 Bilteama ved svågertorp ST. Biltema svarer da ikke til Bilxperten. De svarer til Thansen.
Carwash Besvaret January 31, 2007 Rapporter Besvaret January 31, 2007 Biltema svarer da ikke til Bilxperten. De svarer til Thansen. okay så , men man kan altså finde en del ting ... jeg handler selv en del der ..
Admin Besvaret January 31, 2007 Rapporter Besvaret January 31, 2007 okay så ' date=' men man kan altså finde en del ting ... jeg handler selv en del der ..[/quote'] Det gør jeg også, selv om vi har Sveriges dårligste Biltema. Det er slet ikke til at se det er samme kæde som i Svågertorp.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu