bmw645 Skrevet January 27, 2007 Rapporter Skrevet January 27, 2007 Er der nogen af de tilstedeværende der kan hjælpe med oplysning om hvorledes man kan finde ud af om man er blevet registreret som dårlig betaler? Og hvornår slettes den slags igen? I forbindelse med min fraflytning fra Sverige for små to år siden var der lidt problemer med videresendelse af post til DK, hvorfor nogle regninger blevet betalt for sent. Vi vil gerne tilbage til Malmø og ønsker os en lejlighed i Turning Torso, men kan regne ud at chancen for at få en sådan er temmelig begrænset hvis man, trods ganske gode løn og formueforhold, er registreret som dårlig betaler... På forhånd tak for hjælpen! mvh Michael
Skaanebo Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Det er vel kun, hvis du har fået brev fra Kronofogeden, at der skulle være risiko for, at du er blevet registeret som dårlig betaler, og den proces tager også et godt stykke tid, idet du skal kvittere for modtagelsen af kravet, førend du kan blive registeret.
skallstorp Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Løbende år + 3 år. Man er registret løbende år + 3 år. Og man skal IKKE kvitterer for nogen modtagelse for at stå der. Du kan ringe til Kronfogeden og spørger om du står der. Ligeledes kan du ringe og spørge om alle andre også. Det findes ikke på nettet, men oplysningerne er ikke hemlige.
Skaanebo Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Taler vi om det samme register?
Lynge Besvaret January 28, 2007 Rapporter Besvaret January 28, 2007 Taler vi om det samme register? Så vidt jeg har forstået er der kun et sted den slags tæller og det er hvis man står hos kronefogeden.
bmw645 Besvaret January 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2007 Lynge - jeg tror du har ret. I min søgen på nettet fandt jeg denne side: http://www.e-information.se/ Her skulle man kunne finde info på alle i sverige bosiddende personer, men tilsyneladende ikke personer med svensk person nummer der er fraflyttet sverige. mvh Michael
Andreas- AutoPerformance Besvaret January 28, 2007 Rapporter Besvaret January 28, 2007 Så vidt jeg har forstået er der kun et sted den slags tæller og det er hvis man står hos kronefogeden. På http://www.upplysning.se/ kan du se följande på samtliga personer med svenskt personnummer (kostar 5-30 SEK) Civilstånd / Inkomst / Förmögenhet / Betalningsanmärkningar Här är INGET hemmligt.... Viva la Suède
bmw645 Besvaret January 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2007 Tak Andreas - desværre kan jeg ikke oprette en konto hos www.upplysning.se, da det vist kræver et svensk mobil nr..kender du evt andre sider hvor man kan finde oplysninger om anmærkninger mv? mvh Michael
Andreas- AutoPerformance Besvaret January 28, 2007 Rapporter Besvaret January 28, 2007 Tak Andreas - desværre kan jeg ikke oprette en konto hos www.upplysning.se, da det vist kræver et svensk mobil nr..kender du evt andre sider hvor man kan finde oplysninger om anmærkninger mv? mvh Michael http://www.ratsit.se/
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu