Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Synsmanden mente at vi byrde skifte vores strålkaster foran. Hvad dækker dette over? Er det der der sølv inde i? Er det glasset? Eller begge dele? Undrer mig kun lidt over hvordan det kan gå i stykker uden uheld...

Besvaret
Synsmanden mente at vi byrde skifte vores strålkaster foran. Hvad dækker dette over? Er det der der sølv inde i? Er det glasset? Eller begge dele? Undrer mig kun lidt over hvordan det kan gå i stykker uden uheld...
Det er såmænd din lygte.
Besvaret
Det er såmænd din lygte.
Måske glasset er blvet mat - eller parabolen tæret?
Besvaret
Undrer mig kun lidt over hvordan det kan gå i stykker uden uheld...
Det kan nu sagtnes lade sig gøre... Den bliver mat i parabolen. Specielt hvis der er lidt fugt derinde (utæt eller kondensvand) så bliver de hurtigt matte
Besvaret
Det kan nu sagtnes lade sig gøre... Den bliver mat i parabolen. Specielt hvis der er lidt fugt derinde (utæt eller kondensvand) så bliver de hurtigt matte
Vi har kunnet ane lidt rust nu når vi har nærstuderet den... Nogen der kender til autoophuggere, også i DK, som har et godt udvalg?
Besvaret
Vi har kunnet ane lidt rust nu når vi har nærstuderet den... Nogen der kender til autoophuggere, også i DK, som har et godt udvalg?
Det kan ikke betale sig at købe dem brugt. De er jo ofte lige så dårlige.. Hvilken bil er det til ?? (model, årgang)
Besvaret
Det kan ikke betale sig at købe dem brugt. De er jo ofte lige så dårlige.. Hvilken bil er det til ?? (model' date=' årgang)[/quote'] Vi ville gerne have ventet til jeg var i job, med at smide de 4-6000 kr efter sådan et par. Det er en saab 9000 2.3cd fra 1994.
Besvaret
Blev den underkendt til syn ???
Ja, ellers ville vi gerne vente... For har forhåbentlig et job fra marts/april når jeg er uddannet... (om ikke andet avisbud...:rolleye: )
Besvaret
Fik du ikke at vide af dem hvad der var galt ? Jeg fik også at vide at min lygte skulle skiftes, men det slap jeg da for.
Besvaret
Vi ville gerne have ventet til jeg var i job, med at smide de 4-6000 kr efter sådan et par. Det er en saab 9000 2.3cd fra 1994.
Mekonomen skulle have lige under 2000,- for dem så vidt jeg kan vurdere.
Besvaret
Mekonomen skulle have lige under 2000' date='- for dem så vidt jeg kan vurdere.[/quote'] Næ kun at strålkasterne skulle skiftes da de var skadede. Har fundet dem hos Meca til 1300 styk og burde være alt inkl.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...