Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Heps. Jeg går generelt og leger med ideen om at flytte til sverige, og har gået med den noget tid... :) Jeg har siddet og små kigget over længere tid, og snublede for et par dage siden over nogle ny byggede andelslejligheder til omkring 700.000sek.. de forsvandt dog hurtigt... Findes der et centralt sted hvor man kan se nybyggerier, eventuelt et sted hvor man kan lægge billet ind på en lejlighed der endnu ikke er færdig bygget? Det skal som sagt helst være andel. / Krusty

Besvaret
Findes der et centralt sted hvor man kan se nybyggerier, eventuelt et sted hvor man kan lægge billet ind på en lejlighed der endnu ikke er færdig bygget? Det skal som sagt helst være andel. / Krusty
Kig på www.hemnet.se og kryds af i nybyggeri samme gælder for www.bovision.se alternativt kan du evt. kontakte kommunen og få mere at vide om planer for udvikling af området. Held og lykke.
Besvaret
Syntes umiddelbart ikke jeg kan finde nogle steder at krydse nybyggeri af henne hverken på hemnet eller bovision?
Hemnet: Kig på overskriften, det andet faneblad hedder nyproduktion. På Bovision hedder den: Köpa nyt. :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...