KrustyTK Skrevet January 30, 2007 Rapporter Skrevet January 30, 2007 Heps. Jeg går generelt og leger med ideen om at flytte til sverige, og har gået med den noget tid... :) Jeg har siddet og små kigget over længere tid, og snublede for et par dage siden over nogle ny byggede andelslejligheder til omkring 700.000sek.. de forsvandt dog hurtigt... Findes der et centralt sted hvor man kan se nybyggerier, eventuelt et sted hvor man kan lægge billet ind på en lejlighed der endnu ikke er færdig bygget? Det skal som sagt helst være andel. / Krusty
Jette Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Findes der et centralt sted hvor man kan se nybyggerier, eventuelt et sted hvor man kan lægge billet ind på en lejlighed der endnu ikke er færdig bygget? Det skal som sagt helst være andel. / Krusty Kig på www.hemnet.se og kryds af i nybyggeri samme gælder for www.bovision.se alternativt kan du evt. kontakte kommunen og få mere at vide om planer for udvikling af området. Held og lykke.
KrustyTK Besvaret January 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2007 Syntes umiddelbart ikke jeg kan finde nogle steder at krydse nybyggeri af henne hverken på hemnet eller bovision?
Jette Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Syntes umiddelbart ikke jeg kan finde nogle steder at krydse nybyggeri af henne hverken på hemnet eller bovision? Hemnet: Kig på overskriften, det andet faneblad hedder nyproduktion. På Bovision hedder den: Köpa nyt. :th2:
KrustyTK Besvaret February 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 6, 2007 ... Det er osse rigtigt.. :) Det første man blir blind på er øjene.. er det ikke sådan.. :) anyways.. tak!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu