Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg har en 2000 BMW 320D Touring med el-hejs på forruderne. De er begyndt at blive meget træge, og knager en del når de kører op og ned. Det er vist en regulator, som der kommer slør i og det er en meget almindelig fejl på E46-erne. Motoren skulle givitvis stadig være i orden. BMW i Kbh. skal have cirka 5.000 for reparationen, men jeg håbede nok på, at det kunne gøres noget billigere i Sverige. Er der nogen, som kender gode og billige værksteder, som kan skifte de dele på bilen (en i hver fordør)? Mvh Henke

Besvaret
Prøv at hive fat i Miriam herinde' date= hun kender helt vildt mange, især i BMW kredse. Både hende og hendes mand Michael kan også støve de særeste bilting op i hendes netværk, hvis du står og mangler noget specielt. De er smadder søde og hjælpsomme.
Uhhaa tak for de søde ord :th2: Talte faktisk med ham i tirsdags :)
Besvaret

Ja, det gjorde du nemlig Miriam, og var lige så hjælpsom som beskrevet. --- Miriams kontakt kendte lige tricket, der satte mine vinduer igang igen. Så mange tak for hjælpen, Miriam Mvh Henke

Besvaret
Ja, det gjorde du nemlig Miriam, og var lige så hjælpsom som beskrevet. --- Miriams kontakt kendte lige tricket, der satte mine vinduer igang igen. Så mange tak for hjælpen, Miriam Mvh Henke
Ja, og gratis er godt :th2:
  • 3 weeks later...
Besvaret

Så længe motoren i døren er ok kan du løse problemet ved at tømme en halv flaske silikonespray ned i døren. Det løser problemet for kr. 20, så det er ikke helt dårligt. Er du kommet så langt ud, at motoren har taget skade, eller at sløret er blevet så udtalt, at ruden decideret truer med at sætte sig fast, skal du have skiftet delene. Regulator ca. 1.000 per dør (ny original), evt. motor per dør ca. 600 per dør (hvis du i forvejen køber regulator, og den skal du have). Arbejdsløn er bare en time, så du ender i omkring 4.000, hvis det skal være nye BMW-dele. Det slap jeg heldigvis for i denne omgang. Mvh Henke

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...