tim_pedersen_ Skrevet February 6, 2007 Rapporter Skrevet February 6, 2007 Hej. Nogle der er skrevet op til JM's nye projekt i Limhamn og har fået salgsmatrialet. ? Hvad siger i til det, beliggenhed, design, pris. ? Vi går selv og overvejer om vi skal lægge en interesse anmeldelse ind på det. Her findes info - http://bostad.jm.se/templates/Project/Project.aspx?id=3513 Mvh Tim
Claudio Besvaret August 7, 2007 Rapporter Besvaret August 7, 2007 Hej Tim Fik I nogensinde en bolig via JM? Har selv været VIP kund et år og skriver mig op til det kommende projekt Kajhusen, da Dockteressan løb fra mig
tim_pedersen_ Besvaret August 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 8, 2007 Hej. Ja vi blev faktisk tilbud en bolig men afslog da det ikke var en af vores første prioteter og ikke syntes beliggenheden så nær motorvej / tog var helt i top. Vi er stadig medlem af JM og afventer kommende projekter. Vi har været medlem 2 år. Mvh tim Hej Tim Fik I nogensinde en bolig via JM? Har selv været VIP kund et år og skriver mig op til det kommende projekt Kajhusen, da Dockteressan løb fra mig
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu