Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej med jer, Jeg er ny på denne debat men har kigget frem og tilbage og kan se at der flere gange bliver efterspurgt danske mødregrupper eller lign. Jeg er selv blevet mor for første gang i november og mangler ligeledes andre danskere med børn at snakke/mødes med. Så hvad med at vi får arrangeret noget traf, så vores dejlige unger også kan få nogle legekammerater:) Hilsner fra Charlotte

Besvaret
Hej med jer, Jeg er ny på denne debat men har kigget frem og tilbage og kan se at der flere gange bliver efterspurgt danske mødregrupper eller lign. Jeg er selv blevet mor for første gang i november og mangler ligeledes andre danskere med børn at snakke/mødes med. Så hvad med at vi får arrangeret noget traf, så vores dejlige unger også kan få nogle legekammerater:) Hilsner fra Charlotte
http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe/ Tilmeld dig der. der er masser af danske mødre i malmö
Besvaret

;-) Har sendt dig en PM ;o)

Besvaret

Det er jeg med på......... Hej, Jeg synes også at det lyder som en god ide at få kontakt med andre med små børn. Jeg er lige blevet mor til en lille pige og har i forvejen en søn som er 2 år.Jeg er 35 år og flyttede sammen med min mand/barn + hunde fra Aalborg til Malmö for lidt over et år siden og bor nu i Hindby. Det første år har gået med at falde på plads og at arbejde så nu når barselsperioden er startet kan jeg godt mærke at jeg er "ny" i byen og ikke har den store omgangskreds, især ikke med andre med børn. Send gerne en mail til lindfred99@hotmail.com Mange hilsner Maria

Besvaret

Mødergruppe Hej Maria, Jeg har sendt dig en PM. Hilsen Charlotte

Hej, Jeg synes også at det lyder som en god ide at få kontakt med andre med små børn. Jeg er lige blevet mor til en lille pige og har i forvejen en søn som er 2 år.Jeg er 35 år og flyttede sammen med min mand/barn + hunde fra Aalborg til Malmö for lidt over et år siden og bor nu i Hindby. Det første år har gået med at falde på plads og at arbejde så nu når barselsperioden er startet kan jeg godt mærke at jeg er "ny" i byen og ikke har den store omgangskreds, især ikke med andre med børn. Send gerne en mail til lindfred99@hotmail.com Mange hilsner Maria

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...