Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg køre med nano på forruden, kan ikke huske mærket men det virker og holder ca. 2-3 måneder, før den skal ha en ny omgang. Hvis det regner slipper man for at viske da regnen bare glider op af ruden, og hvis man køre forbi en lastbil i vådt føre, ja så kan man se ud af ruden hele vejen forbi uden at viske. det virker dog kun ved hastigheder på mere end ca. 70-80 kmt da det jo er vindmodstanden som skubber dråberne op af ruden.: thumbup::thumbup::thumbup:

Besvaret

Jeg har nano på mine fælge - både sommer og vinter. Jeg kørte knap 20.000 på sommerfælgene og der holdt behandlingen fint. Fælgene bliver lige så beskidte som inden behandlingen, men til forskel kan man nu tørre al bremsestøvet væk med en våd svamp uden at skulle bruge nævneværdig energi på det. Holdbarheden er meget afhængig af, hvor omhggelig man er ifm. påsmøringen. Behandligen på mine vinterfælge, som jeg ikke var lige så grundig med, er i hvert fald ikke ligeså holdbar. Bremsestøvet er efter små 10.000 km begyndt at fæstne sig i krinkelkrogene :( Det produkt jeg har købt hedder TC Nano og er købt ved Point-S. Jeg har ikke prøvet andre mærker, så jeg ved ikke om mærket er godt/dårligt, men jeg synes det fungerer fint på mine fælge

Besvaret

Nano Cover NC virker fint, indtil nu har jeg kun givet forruden en behandling i december måned og den holder fint. Det er en dejlig oplevelse at køre med +100 km i p.s øs regnvejr og ikke bruge viskerne overhovedet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...