MLJ Skrevet February 17, 2007 Rapporter Skrevet February 17, 2007 Hej ! Kan nogle hjælpe med nedenstående: Min kone og jeg bor i Malmø og arbejder begge i kbh. Jeg betaler skak i DK, min kone betaler skat i Sverige, grundet særregler inden for hendes arbejdsområde. Vi har én bil, som pt. er tilknyttet penderaftale i mit navn. Jeg kan altså trække mine ture fra på selvangivelsen. Hvad skal vi gøre for at min kone kan trække hendes ture fra i Sverige ( hvor fradragsreglerne er lidt anderledes )? Kan hun oprette en ny aftale, således at vi hver har en aftale på samme køretøj ? For et par dage siden prøvede vi at overføre den nuværende aftale til hendes navn, i det jeg skal gå hjeme nogle måneder. Én ansat hos Øresundsbron oplyste at det kunne lade sig gøre - en anden oplyste dagen efter det modsatte ! Nogle herinde der kan hjælpe ? Mvh MLJ
Guest Trine Besvaret February 17, 2007 Rapporter Besvaret February 17, 2007 Hej jeg kan ihvertfald noget af vejen:) 1) Man kan sagtens have samme bil tilknyttet flere aftaler. 2) Fradraget tilfalder den person hvis personnummer aftalen er oprettet i. 3) Jeg ved ingenting om fradragsreglerne i Sverige desværre.... 4) Vi indleder samarbejde med Øresundsbroen om forbedring af deres kundeservice...vi ser frem til forbedringer:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu