Okroner Skrevet February 18, 2007 Rapporter Skrevet February 18, 2007 Hej Er der nogen, som ved hvor jeg/vi kan finde den kurs jeg/vi skal bruge, når vi skal angive fradrag for betalte renter i 2006? Eller blot søgeord - så jeg selv kan finde? Mvh Ole
MLJ Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 http://www.valutakurser.dk/currency/ShowGraph.aspx?ValutaID=233073 mvh MLJ
Okroner Besvaret February 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2007 Mlj Hej MLJ Tak for din hjælp. Kiggede manuelt gennem en hel masse sider og fandt guldkorn fra Rode. Når der skal fratrækkes renter og lign. i SEK skal der benyttes Nationalbankens gns. årskurs.
Lars C Besvaret February 20, 2007 Rapporter Besvaret February 20, 2007 Og for at gøre det endnu lettere så sender Skat faktisk kursen med på instruktionsbilaget til din selvangivelse.:th2:
Kristian Rasmussen1 Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 Hej Lars Desværre vil der ikke blive sendt instruktionsbilag/informationsbilag da SkatØresund ikke kommer til at stå for udsendelsen af selvangivelserne - det sker fra centralt sted i SKAT. Men nationalbanken eller valutakurser er er godt alternativ til kursomregning. mvh Kristian Rasmussen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu