Calle Skrevet February 23, 2007 Rapporter Skrevet February 23, 2007 Hej Ja jeg ved det er et emne der har vaeret diskuteret et mia. gange foer, men jeg har et par konkrete spoegsmaal som jeg ikke har kunnet soege mig frem til. Jeg er med paa at jeg skal betale momsdifferencen (fra 19 (pr. 1/1/07) til 25%), men hvordan pokker fungerer det i praksis? Skal/kan jeg faa momsen tilbage i tyskland eller betaler jeg bare differencen til rette myndighed i Sverige? Det er en dieselbil med partikelfilter (bmw 118d eller 120d). Er der nogle problemer i at faa de 6000sek i tilskud naar jeg selv importerer den? Jeg er med paa at jeg selvfoelgelig ikke kan faa den gratis service i 3 aar (eller er det 2?) eller 80.000km (hvad end der maatte komme foerst) samt helforsikring i de foerste 6 maaneder (eller hvor meget det nu er...). Gruden til at jeg vil importerer den fra tyskland er at jeg kan spare 25-30% i forhold til tysk listepris. Det er naturligvis den gamle model vi snakker om. Pft. Mvh. Calle
nielsen.se Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Hej Ja jeg ved det er et emne der har vaeret diskuteret et mia. gange foer, men jeg har et par konkrete spoegsmaal som jeg ikke har kunnet soege mig frem til. Jeg er med paa at jeg skal betale momsdifferencen (fra 19 (pr. 1/1/07) til 25%), men hvordan pokker fungerer det i praksis? Skal/kan jeg faa momsen tilbage i tyskland eller betaler jeg bare differencen til rette myndighed i Sverige? Det er en dieselbil med partikelfilter (bmw 118d eller 120d). Er der nogle problemer i at faa de 6000sek i tilskud naar jeg selv importerer den? Jeg er med paa at jeg selvfoelgelig ikke kan faa den gratis service i 3 aar (eller er det 2?) eller 80.000km (hvad end der maatte komme foerst) samt helforsikring i de foerste 6 maaneder (eller hvor meget det nu er...). Gruden til at jeg vil importerer den fra tyskland er at jeg kan spare 25-30% i forhold til tysk listepris. Det er naturligvis den gamle model vi snakker om. Pft. Mvh. Calle jeg kan ikke besvare alle dine spørgsmål for dig men jeg kan hjælpe dig lidt på vej med følgende links hvor flere af dine spørgsmål bliver besvaret: www.vv.se www.konsumentverket.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu