kimmzy Skrevet February 27, 2007 Rapporter Skrevet February 27, 2007 Jeg vil gerne flytte til Sverige og overvejer at købe lejlighed derovre, men vil gerne leje en bolig til jeg finder det jeg gerne vil købe. Dog har jeg et krav at min lille hund også skal med. Hun er selvfølgelig renlig og hverken larmer eller ødelægger noget. Derfor vil det også være rart hvis der er lidt grønne områder i nærheden. Jeg kan sidde for max 5-6000kr inkl alt. Jeg har selvfølgelig fast arbejde og er stille og rolig. Håber at høre fra nogle som evt har en lejlighed eller ved hvor jeg kan henvende mig. På forhånd tak. mvh Kimmie
repeat Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Hej Kimmie, Prøv www.kanslihuset.se De har lejligheder tæt på broen i Annestad. Det ligger tæt på vandet, tæt på byen og er et ganske dejligt område. Det eneste det ligger lidt åndsvagt for, er svågertorp station. Hvis de ikke svare på din første henvendelse, så prøv at tage forbi deres kontor i Annestad og snak med dem. Tror man har en bedre chance så:th2:
kimmzy Besvaret February 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 27, 2007 bolig søges ok mange tak det vil jeg prøve. Men hører selvfølgelig gerne fra andre også hvis nogle skulle sidde inde med en lejlighed:) Forresten har jeg bil, så det betyder ikke så meget præcis hvor det er, men selvfølgelig gerne så tæt på Malmø som muligt...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu