J.B.S. Skrevet March 14, 2007 Rapporter Skrevet March 14, 2007 Jeg har "navigation player" i min bil men jeg har ikke CD player-musik (CD changer). Har kun Cassette Tape Player. Kan man høre musik (spille CD`er) på navigation player --> CD rum? Navigation er fabriks-indbygget i min bil. PS: Der findes ingen dumme spørgsmål .... kun dumme svar:rolleye:
Basse Besvaret March 14, 2007 Rapporter Besvaret March 14, 2007 Hvis dit navigationsanlæg ikke har en eller anden form for harddisk eller RAM(hukommelse), hvor den kan lagre kortinfo mv. så tvivler jeg på du kan høre cd-musik mens du bruger navigationen. Med mindre du evt. kobler en anden form for cd'afspiller til self. ved jeg ikke om man kan. Min far har det samme problem i sin bil - han bruger en Blaupunkt travelpilot. Så den står på morfar p4, når han bruger navi'en hehe. Ved i hvert fald, at jeg smider et aftermarket navianlæg i min nye svenske bil - hvor kortcd'ere mv. kan lagres på en harddisk eller anden form for hukommelse. Kan ikke leve uden mine cd'ere under kørslen. I DK koster et ganske udemærket navianlæg af den dur omkring 10k-15k - men så er der også skærm/touchscreen med i. Og du skal selv smide det i bilen. Du kan formentlig finde noget billigere, hvis du ikke vil ha en skærm med, og kan nøjes med tale og pile. Men igen, jeg er ikke ekspert - er bare min logiske sans, der fortæller mig at kortene jo skal være et eller andet sted, hvis ikke på cd'en :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu