Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg køber en bmw 330'er hos Förenade Bil - Hvad synes i om den?
Benzin eller diesel?
Besvaret

Jeg købte en brugt Porsche 997 S hos Forenade Bil til spotpris....Såå ingen klager for min side

• 3 months later...
Besvaret

Förenade Bil har jordens dårligste service og langsomste mekanikere, mere behøver der ikke blive sagt, deres service er god til der er skrevet under, derfra er man på herrens mark. sådan er det bare

Besvaret
Förenade Bil har jordens dårligste service og langsomste mekanikere, mere behøver der ikke blive sagt, deres service er god til der er skrevet under, derfra er man på herrens mark. sådan er det bare
Jeg har nu fået en fin service ang. min Mc af hos Förenade Bil hos deres halv danske værkfører. Med vi snakke kun værksted ikke butikken omkring salg/køb/byt af MC og Bil, er ikke mulighed for at handle der. Handle med MC bliver i Ängelholm.
Besvaret

Dårlig service

Jeg har et dårligere eks. Automobilia, der skal man have utrolig god tålmodighed..... Mvh Carsten :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...