Martin_M Skrevet March 25, 2007 Rapporter Skrevet March 25, 2007 Hej, Jeg har købt hus i Malmø fra 1/6 og er allerede i gang med forberedelserne til flytningen. Der skal laves lidt om, og et par vægge skal fjernes. Men vi er i tvivl om væggene er bærende. På mæglers tegning ligner det at væggene er bærende, men den tegning er jo ikke en garanti. Derfor er jeg interesseret i at vide om der er nogle af jer herinde, der ved, hvor man kan skaffe de originale tegninger - eller en kopi. Er det noget kommunen har eller skal jeg høre sælger om dette? På forhånd tak.
Mohlin Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 Jag har ingen aning om var man hittar de, men ett bra ställa att fråga är alltid Länsstyrelsen. De brukar kunna ge besked om var man ska oavsett vilka märkliga frågor man kommer med.
Miriam Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 Man køber dem på kommunen hos teknisk förvaltning, der fik vi vores
Martin_M Besvaret March 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 26, 2007 Man køber dem på kommunen hos teknisk förvaltning' date=' der fik vi vores[/quote'] Super! Har du et link til dem? tlf. nr eller lignende. Har selv fundet dette på malmo.se Sidst - tror du der er mulighed for at købe dem uden at møde personligt op? Tak.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu