Juka Skrevet April 5, 2007 Rapporter Skrevet April 5, 2007 Idag går jeg ned til bilen og ved nærmere eftersyn ser jeg en bule over venstre baghjul...En el anden idiot ku' åbenbar ikke parkere:mad: ...Nu til mig spørgsmål: Det er ikke en stor bule, men den er der..Bilen har jeg købt som ny for ca en måned side hos Audi, og dvs jeg har endnu 2 måneder tilbage af deres "3 mndr gratis forsikring".. Kan det betale sig for mig at lave det gennem dem, vil jeg betale noget i form af selvrisiko, eller skal jeg finde en der kan lave det billigere, som sagt så er det en lille bule og lille skade i lakken lige ved siden af...Forslag?? tak på forhånd
Peter H. Besvaret April 6, 2007 Rapporter Besvaret April 6, 2007 Idag går jeg ned til bilen og ved nærmere eftersyn ser jeg en bule over venstre baghjul...En el anden idiot ku' åbenbar ikke parkere:mad: ...Nu til mig spørgsmål: Det er ikke en stor bule, men den er der..Bilen har jeg købt som ny for ca en måned side hos Audi, og dvs jeg har endnu 2 måneder tilbage af deres "3 mndr gratis forsikring".. Kan det betale sig for mig at lave det gennem dem, vil jeg betale noget i form af selvrisiko, eller skal jeg finde en der kan lave det billigere, som sagt så er det en lille bule og lille skade i lakken lige ved siden af...Forslag?? tak på forhånd Hvis det er en normal salgs garanti du har fået af audi däkker den ikke din skade på din bil Det har du din helforsikring til,og der har du sikkert en selvrisk på 3-6,000 sek så det kan nok ikke betale sig..
BS Besvaret April 6, 2007 Rapporter Besvaret April 6, 2007 Undersøg lige din selvrisiko for den KAN være helt ned til 1000 + moms. Og så kan det jo sagtens betale sig
spiff Besvaret April 6, 2007 Rapporter Besvaret April 6, 2007 Hvis det er en normal salgs garanti du har fået af audi däkker den ikke din skade på din bil Det har du din helforsikring til,og der har du sikkert en selvrisk på 3-6,000 sek så det kan nok ikke betale sig.. Trygg-Hansa giver 3 mdrs. gratis helforsikring når man køber ny Audi. Men Juka, du må da have fået nogle papirer på det, hvor der står noget om selvrisiko osv...? Og skriv gerne hvad du finder frem til (har selv bestilt en Audi, så jeg er lidt nysgerrig.. :)).
Johan Besvaret April 6, 2007 Rapporter Besvaret April 6, 2007 Vi havde en ligende skade men der var dog nogen der havde taget nr. pladen på hende der havde ramt vores bil. så vi fik vores selvrisiko tilbage Men vores var også en helt ny audi med den der 3 mdr gratis forsikring, vores selvrisiko var på 3000 sek+moms da der åbenbart var en selvrisiko reducering.. ellers havde den været på 6000 sek+moms
Juka Besvaret April 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 6, 2007 Hej igen, tak for svarene... Ud fra min garantibevis fra audi's 3-års vognskade.. står der Självrisk exkl. mervärdeskatt på 4000kr og inkl skatt 5000 kr.... Så det kan nok ikke betale sig for mig at lave det via dem..... Nu når det er sagt, kender nogen her en der kan lave sådan noget..??
Johan Besvaret April 6, 2007 Rapporter Besvaret April 6, 2007 Men ellers prøv at give trygg-hansa et ring og hør dem om hvad din selvrisiko er på. Vores var som sagt 3000,- billigere end hvad jeg havde regnet med....
Fagerborn Besvaret April 6, 2007 Rapporter Besvaret April 6, 2007 Min bil har en særlig selvrisiko på 1.900 kroner ved parkeringsskader. (Det er en Volvo forsikret i Volvia). For et stykke tid siden var der en der kørte på min bil hvor den stod parkeret, men han var flink og satte en seddel med navn i forruden og var parat til at betale. Han ville helst have det ordnet uden om forsikringen for han ville ikke miste sine bonusår. Jeg kørte ud og spurgte hvad de skulle have, det første sted skulle de have 3.600 kr, det næste sted skulle de også have omkring 3.600, men hvis vi tog det uden for forsikringen (dvs. uden kvittering) så kunne han klare det for 2.000. Og det synes ham der skulle betale var en fin ide, så jeg fik pengene og skrammerne blev udbedret, endda lidt mere end jeg havde betalt for (hele bagskærmen blev omlakeret).
Peter H. Besvaret April 7, 2007 Rapporter Besvaret April 7, 2007 Hej igen, tak for svarene... Ud fra min garantibevis fra audi's 3-års vognskade.. står der Självrisk exkl. mervärdeskatt på 4000kr og inkl skatt 5000 kr.... Så det kan nok ikke betale sig for mig at lave det via dem..... Nu når det er sagt, kender nogen her en der kan lave sådan noget..?? Har sendt dig en PM..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu