Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hej Vi har planer om at flytte til Bunkeflo.. Men er der nogen der ved hvor mange de er i hver klasse? (1.klasse) Har de dansk undervisning? Mvh Sanne
Vores søn går i 1 klasse, og der er de lige i underkanten af 20. Dansk er valgfrit og der samler man de elever der gerne vil have det fra 1-4 klasse, i samme klasse.
Besvaret

Er der nogen stor forskel på skoler i Danmark og Sverige??? Jeg er blevet meget skuffet efter vores søn er startet i bh klasse i Rødovre. De er 29 elever og kan dårligt være der. Der skal bare spares så mange penge hele tiden og derfor laver kommunen store klasser. Er det også sådan i Sverige?????

Besvaret
Er der nogen stor forskel på skoler i Danmark og Sverige??? Jeg er blevet meget skuffet efter vores søn er startet i bh klasse i Rødovre. De er 29 elever og kan dårligt være der. Der skal bare spares så mange penge hele tiden og derfor laver kommunen store klasser. Er det også sådan i Sverige?????
Det er slet ikke mit indtryk tværtimod.... Bare lidt nysgerrig hvilken skole er det han går på nu ?
Besvaret

nej hvor sjovt. Ja jeg er bare så meget i tvivl om hvad vi skal gøre. Vi har snakket meget om at flytte, men det er et stort skridt, selvom det "kun" er til Sverige. Hvor lang tid har I boet derovre???? og var det en meget stor omvæltning???

Besvaret
nej hvor sjovt. Ja jeg er bare så meget i tvivl om hvad vi skal gøre. Vi har snakket meget om at flytte' date=' men det er et stort skridt, selvom det "kun" er til Sverige. Hvor lang tid har I boet derovre???? og var det en meget stor omvæltning???[/quote'] Jeg sender dig lige en PM

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...