Benzino Besvaret April 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2007 Det er sød læsning. Det er min nuværende bil i flot sportsligt design, ekstra udstyr og 100 flere HK men samme brændstof økonomi! Nu er jeg hooked på denne. Tak for forslaget
Guest Mogens Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Det er sød læsning. Det er min nuværende bil i flot sportsligt design, ekstra udstyr og 100 flere HK men samme brændstof økonomi! Nu er jeg hooked på denne. Tak for forslaget Ja, det kan jeg godt forstå - nu da du ikke il ha' det bedste: En BMW !
Benzino Besvaret April 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2007 Konkurrenten til C30 AMG må være en BMW 330 Diesel. Hvorfor er det så lige bimmeren er bedst? Den er ikke flottere hverken indvendigt er udvendigt. Men det er nok også en smagssag.
seos Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 NGO -- > Er enig med dig i at komforten i en Mercer er noget for sig selv, sammenlignet med Audi og for den sags skyld også BMW. Interiøret i BMW´en minder tit om biler man producerede i firserne. Syntes de nyere bmw'er har langt pænere kabine end mercedes. Har haft S-klassen og har nu en 7-serie og må sige at der er ingen sammenligning. BMW ligger os langt bedre på vejen og med sportsundervogn er det en bil der overgår både audi og mercedes. For 5-serien må jeg sige det samme og er sikker på at Mogens kan give mig ret. Kender en der har en CLK 55, dog ikke AMG og det er en sindsyg lækker bil. Så hvis der er den du vil ha, er det bare at købe den.:)
Guest Mogens Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 BMW ligger os langt bedre på vejen og med sportsundervogn er det en bil der overgår både audi og mercedes. For 5-serien må jeg sige det samme og er sikker på at Mogens kan give mig ret. Jep, helt enig Der er kun een vej frem: Prøv bilerne og køb den, du finder bedst... Altså Alpina D10 eller C30 CDI AMG - du finder førstnævnte hos Jarl i Helsingborg www.jarlsbilservice.com
Plesner Besvaret April 20, 2007 Rapporter Besvaret April 20, 2007 Det skal lige siges at den nye (2007 model) af CLK 500 har 388HK og samme performance som CLK 55. Da det ikke er en AMG har den måske lidt "bedre" vedligeholdelses omkostninger
Benzino Besvaret April 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 21, 2007 Hvilke ekstra omkostninger ser du i en AMG version? Hvis vi siger en alm. C klasse og en C30 CDI AMG?
Guest Mogens Besvaret April 21, 2007 Rapporter Besvaret April 21, 2007 Hvilke ekstra omkostninger ser du i en AMG version? Hvis vi siger en alm. C klasse og en C30 CDI AMG? Det er altid sådan, at reservedelene til den sportslige model er dyrere end til en standardudgave. Det er de, fordi de er modificerede således, at de kan klare de ekstra kræfter, som bilen har (større bremser til eksempel). Merprisen ophæves af den glæde, der er ved at køre i den forfinede, sportslige udgave...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu