Rikke Skrevet April 19, 2007 Rapporter Skrevet April 19, 2007 Hej Er der nogen der er eller kender nogen, der kender nogen, der kunne være interesseret i at passe vores søde lille Frida fuldtids (dvs. ca. 7.30-16.30) fra midt august til midt oktober? Eller er der gode forslag til hvordan man kan få tingene til at hænge sammen - Frida er skrevet op til dagis men fylder først 1 år midt oktober, hvorefter faderen tager orlov og hvor vi forhåbentlig får plads. Men min arbejdssituation ser ud til at ændre sig, og jeg skal derfor evt. starte midt august så vi har et hul på 2 måneder vi skal lappe. Forslag (og allerhelst løsninger ) modtages med kyshånd.
Miriam Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Hej Er der nogen der er eller kender nogen, der kender nogen, der kunne være interesseret i at passe vores søde lille Frida fuldtids (dvs. ca. 7.30-16.30) fra midt august til midt oktober? Eller er der gode forslag til hvordan man kan få tingene til at hænge sammen - Frida er skrevet op til dagis men fylder først 1 år midt oktober, hvorefter faderen tager orlov og hvor vi forhåbentlig får plads. Men min arbejdssituation ser ud til at ændre sig, og jeg skal derfor evt. starte midt august så vi har et hul på 2 måneder vi skal lappe. Forslag (og allerhelst løsninger ) modtages med kyshånd. NU er det ikke for at sparke til en der ligger ned, men du kan jo ikke være sikker på at få en plads i oktober ? De fleste kommuner har jo kø ? Har du undersøgt hvordan det ser ud hvor du bor ?
Simon Irgens Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Hej Er der nogen der er eller kender nogen, der kender nogen, der kunne være interesseret i at passe vores søde lille Frida fuldtids (dvs. ca. 7.30-16.30) fra midt august til midt oktober? Eller er der gode forslag til hvordan man kan få tingene til at hænge sammen - Frida er skrevet op til dagis men fylder først 1 år midt oktober, hvorefter faderen tager orlov og hvor vi forhåbentlig får plads. Men min arbejdssituation ser ud til at ændre sig, og jeg skal derfor evt. starte midt august så vi har et hul på 2 måneder vi skal lappe. Forslag (og allerhelst løsninger ) modtages med kyshånd. Hej Rikke, Har sendt dig en PM ang en evt barnepige. Mvh Simon
Rikke Besvaret April 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 19, 2007 NU er det ikke for at sparke til en der ligger ned, men du kan jo ikke være sikker på at få en plads i oktober ? De fleste kommuner har jo kø ? Har du undersøgt hvordan det ser ud hvor du bor ? Nej intet er sikkert men meldingen fra det lokale stadsdelskontor var at det ikke var helt slemt - de er i gnag med at opføre en ny institution klar pr. 1.12 så den skulle gerne hjælpe på køen. Men du har ret - vi er i forvejen klemte i den ende også.
NFA Besvaret April 24, 2007 Rapporter Besvaret April 24, 2007 vores datter er også skrevet op til en plads i daggis og har lige fået et brev for nyeligt om at hun kan blive optaget i slutningen af august, mens hun fylder år i juni hvor jeg også skal tilbage på arbejdsbænken. Så der er også lige de 2 måneders hul som vi er bekymret omkring. En tanke som faldt mig ind var om hvorvidt d var muligt at barnet kunne begynde i institution i dk indtil det fik en plads i SE?? Nogen der har prøvet det?
Rikke Besvaret April 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 25, 2007 vores datter er også skrevet op til en plads i daggis og har lige fået et brev for nyeligt om at hun kan blive optaget i slutningen af august, mens hun fylder år i juni hvor jeg også skal tilbage på arbejdsbænken. Så der er også lige de 2 måneders hul som vi er bekymret omkring. En tanke som faldt mig ind var om hvorvidt d var muligt at barnet kunne begynde i institution i dk indtil det fik en plads i SE?? Nogen der har prøvet det? Tænkte det same og undersøgte - i Københavns Kommune kan man som bosat i Sverige få skrevet sit barn op hvis man arbejder i kommunen. Meeen - eftersom de i København kører efter opskrivningsdato og ikke alder så kunne de i forhold til os melde, at vi næppe ville få plads før hun var omkring 1½. De har en garantiliste som man kan skrive sig op på. Den indebærer, at man garanteres plads på en eller anden institution i kommunen senest 2 måneder fra det ønskede pasningstidspunkt - og så er det vel næppe så aktuelt for jer heller.. Ved i øvrigt ikke hvordan andre kommuner kører det - om de har samme regel (Dragør m.v.)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu