Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hejsa brugere, Jeg vil simpelhen høre om der er nogle der ved hvad det hurtigtes net er til min forhåbenlig kommende adresse: Almvik: Axel Danielssons väg 55 21060 Malmø FÖRENING: Riksbyggens brf Malmöhus nr 23 Jeg vil enorm gerne have noget som ligner 100/100 eller 100/10... Prisen skal bare ligge under de 1000sek måned. Så vidt jeg kan se er det billigtes 24/1 hos comhem, da jeg ved af de leverer... (Desværre ikke med 8mbit upload, da det kun er i stockholm.) Så er der nogle som har erfaringer med billig og hurtigt net i den bolig kreds.??

Besvaret

Så skriver den: Tyvärr, vi hittade ingen leverantör, försök fylla i mer information alternativt lägg in en bevakning för att få ett mail eller sms när du kan få bredband. Jamen det passer da ikke, da jeg jo ved at comhem bruges der nu og er installeret i væggen.

Besvaret

Ja det lyder mystisk. Men om ik andet burde du have adgang til stort set alle de tilbud Comhem tilbyder. Derudover kan du jo vælge noget gennem telefon stikket også "tele jacket" Men tag evt kontakt til BBB eller telia eller hvem du vil prøve. De må kunne fortælle dig lidt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...