Nice2one Skrevet April 28, 2007 Rapporter Skrevet April 28, 2007 Ja som i kan se på overskriften overvejer jeg at købe en ny bil, idet jeg syntes at havde hørt mange fordele ved at købe ny bil..men men... 1. Prisen på bilen ?? Bilen jeg har kig på er en Peugeot 207 CC 1,6HDi, mit spørgsmål er nu, vil jeg få noget ud af at spørge Peugeot i Malmö og udkonkurere med Peugeot i Lund ?? rent prismessigt. 2. Plus er der nogen der har handlet hos Peugeot - Malmö før ?(flinke eller dumme osv...) ? Og eventuel har en fornemmelse for om de giver rabat, eller ikke tager ekstra for noget af det ekstra udstyr man evt gerne vil ha. Jeg spørg kun fordi jeg har læst en del tråde, hvor folk fortæller om de fik bilen under listepris, og ekstra udstyr uden merpris. 3. Med hensyn til Service, kan jeg forstå at man her i Sverige mange gange køber en ny bil, hvor service er incl, eller har jeg misforstået det ?? Hva har det betydet for jer ? og hvilke priser lå i på. På forhånd tak ... og yes --- , så bekager hvis det er en tråd der findes i forvejn. !!! Derudover vil jeg sige tak for en kanon side, og til de mange folk som har svaret og skrevet om alverden ting på denne side, det har hjulpet mig utrolig mange gange, både før og efter jeg er flytter(5.marts-07) Takker!!! :th2:
BS Besvaret April 28, 2007 Rapporter Besvaret April 28, 2007 Har ikke hørt om at der er service inkl i en ny bil. Med mindre du specifikt har lavet en service aftale. Derimod er der Vangskade garanti. Dvs de betaler halvdelen af din forsikring i de første 3 år. Til enhver tid kan det betale sig at spørge om pris begge stedder og om du handler den i Lund eller Malmö er vel underordnet? Min bror handlede Pøsjø hos Malmö afd ude på Lundavägen mener jeg den hedder. Der var ikke nogen probs af den ene eller anden art. Men om de var til at handle med mht udstyr osv. Det ved jeg ik. Fin bil forøvrigt.
Kvist Besvaret April 28, 2007 Rapporter Besvaret April 28, 2007 3. Med hensyn til Service, kan jeg forstå at man her i Sverige mange gange køber en ny bil, hvor service er incl, eller har jeg misforstået det ?? Hva har det betydet for jer ? og hvilke priser lå i på. Da jeg købte min Skoda Octavia fulgte der 2 servicekuponer med (gratis service). Da den kun skal til service hver 30 tus. km var det først ved 90 tus. km service jeg måtte have tegnebogen frem :)
splint Besvaret April 29, 2007 Rapporter Besvaret April 29, 2007 BMW plejer vistok også at give fri service op til 80.000 km.
Juff Besvaret April 29, 2007 Rapporter Besvaret April 29, 2007 Ingen service inkluderet hos Honda.. bare gode biler :th2:
homer132 Besvaret June 10, 2007 Rapporter Besvaret June 10, 2007 service audi nogen som ved om audi har fri service i starten? nogen som kender ca priser for service af audi a6 avant diesel? får man vangskade garanti ved alle ny bilkøb?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu