Per Skrevet April 29, 2007 Rapporter Skrevet April 29, 2007 Hej, jeg skal til Irland og hente en bil som jeg køber privat. Mit spørgsmål er, om der skulle være nogen som ved hvordan og hvorledes med prøveplader?? Den skal her til sverige fra Dublin (Irland) Skal jeg have prøveplader med fra Sverige eller hvordan pokker skal den grejes? Venlig hilsen Per
Per Besvaret April 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2007 - Jeg skal lige tilføje, at den ikke er indregistreret i Irland. Den er altså uden nummerplader når jeg henter den. Hilsen Per.
Guest Mogens Besvaret April 29, 2007 Rapporter Besvaret April 29, 2007 Jeg skal lige tilføje, at den ikke er indregistreret i Irland. Den er altså uden nummerplader når jeg henter den. Prøveplader skal du have i Irland - medmindre du kan låne nogle faste prøveplader af en svensk bilhandler. Du får ikke nogen selv - det er en umulighed (teoretisk muligt - i virkeligheden umuligt)
Andreas- AutoPerformance Besvaret April 29, 2007 Rapporter Besvaret April 29, 2007 Prøveplader skal du have i Irland - medmindre du kan låne nogle faste prøveplader af en svensk bilhandler. Du får ikke nogen selv - det er en umulighed (teoretisk muligt - i virkeligheden umuligt) Svenska saluvagnsskyltar får inte användas i Irland.
Per Besvaret April 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2007 Jeg putter den i en container og sender den med et shipping firma. kedeligt, men nok det nemmeste.
Scopex Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Jeg putter den i en container og sender den med et shipping firma. kedeligt' date=' men nok det nemmeste. [/quote'] Hey. Prøv www.scanam.com god service! kan varmt anbefale dem:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu