Tomcat Skrevet May 13, 2007 Rapporter Skrevet May 13, 2007 Ved i om forsikringer kræver omkodning af nøgler på en fabriksny bil?
BS Besvaret May 13, 2007 Rapporter Besvaret May 13, 2007 Ved i om forsikringer kræver omkodning af nøgler på en fabriksny bil? Det er heller ikke altid de kræver det på brugte importerede biler. Så kontakt dit forsikrings selskab og hør dem ad.
Peter H. Besvaret May 13, 2007 Rapporter Besvaret May 13, 2007 Ved i om forsikringer kræver omkodning af nøgler på en fabriksny bil? Normalt kun når det er en privat import.. Nogle selskaber er også begyndt at kräve GPS i bilen så den kan spores.. og det koster ca 4-7,000 sek..
Tomcat Besvaret May 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 13, 2007 Skulle du ikke på ferie Peter? ;)
Stephanie Besvaret May 14, 2007 Rapporter Besvaret May 14, 2007 Jeg ved kun at folksam og If kræver det når det er privat import. Men min bror ville importere hans danske bil til sverige og IF krævede det ikke af ham. Så det lyder som om det kun er helt nye biler de 2 firmaer gerne vil have omkodet.
Stephanie Besvaret May 14, 2007 Rapporter Besvaret May 14, 2007 Normalt kun når det er en privat import.. Nogle selskaber er også begyndt at kräve GPS i bilen så den kan spores.. og det koster ca 4-7,000 sek.. Man kan jo få installeret en alarmsystem med gps i. Min bror fik det lavede på min gammel bil (den var nemlig meget gejlet op), men det kostede hellere ikke mere end max 2.000dkk og det er med inkl alt
Anka Besvaret May 14, 2007 Rapporter Besvaret May 14, 2007 Jeg importerede en fabriksny bil fra DK, og forsikringsselskabet(IF) krævede hverken omkodning, rudemærkning o.lign.
Tomcat Besvaret May 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 14, 2007 Hvor meget måtte du slippe for den? Måske kommer det an på hvor meget den er værd???
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu