ani Skrevet May 15, 2007 Rapporter Skrevet May 15, 2007 Hej Er der nogen her der ved hvor man kan parkere hvis man gå ned i byen i malmø og gå op og ned af gågaden med de mange butikker ?? er der et p hus i nærheden og hvad hedder adr. evt. hvor den ligger på ?
Smølfine Besvaret May 15, 2007 Rapporter Besvaret May 15, 2007 Jeg plejer at parkere nede under indkøbscenteret Trianglen. www.triangeln.com - det er i den ene ende af gågaden (modsat Stortorget). Jeg synes det er perfekt, hvis man vil hele gågaden op og tilbage igen. :)
BS Besvaret May 15, 2007 Rapporter Besvaret May 15, 2007 Der er også p-pladsen på store torg. Ellers findes Caroli P-hus og et andet lige ved siden af. De ligger begge ca 200m fra store torget.
Anne-Grete Besvaret May 15, 2007 Rapporter Besvaret May 15, 2007 Parkering Malmö Parkeringshuset Anna, Kaptegnsgatatan 1
Juff Besvaret May 15, 2007 Rapporter Besvaret May 15, 2007 Der er også et P-Hus ved netto/hsb på foreningsgatan... " nede bagved " tæt på trianglen :) Så vidt jeg husker er det ikke særlig dyrt...
nielsen.se Besvaret May 15, 2007 Rapporter Besvaret May 15, 2007 Hej Er der nogen her der ved hvor man kan parkere hvis man gå ned i byen i malmø og gå op og ned af gågaden med de mange butikker ?? er der et p hus i nærheden og hvad hedder adr. evt. hvor den ligger på ? P-Huset i hansa gallerian lige bag Gustaf A. Torg. P-Huset i Djäkne gatan, 100 meter efter hansa gallerian.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu