Nif Skrevet June 24, 2007 Rapporter Skrevet June 24, 2007 http://web.telia.com/~u73617268/ Nu må i altså lige være aktive
leon Besvaret July 2, 2007 Rapporter Besvaret July 2, 2007 Hvad cykler i på? Hvis jeg nu får lyst vil jeg jo ikke komme på min gamle trillebør hvis i andre køre på racer. Mvh Leon
Nif Besvaret July 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 3, 2007 idéen er motion på cykel. Og der er det vel racer eller lign. Og vi er ikke kommet igang endnu. Vi alle havde brug for noget motion, men ingen af os havde cykler Nu har jeg så fået min hjem og den er samlet. Jeg kørte en testtur som kan ses på siden. Jeg har aldrig prøvet at cykle for sjovt. Sidst jeg cyklede var for 12år side og det var ikke sjovt da det var transport A til B. Det her er lidt sjovere, men synes det var lidt hårdt. Og jeg blev øm i r.... hele dagen efter. Det var meningen at der skulle køres nogle motions-ruter og race-ruter. Motion er vel bare en strækning på omkring 20km (i starten) i mere stille tempo. Og så race hvor der også skulle køres de 20km men med mere "gang i den" tempo. (altså hvad man kan få ud af en nybegynder) Men en dag bliver vi vel bedre. Cyklen kan vel godt være en havelåge på motionsturene. Det er mere for hyggens skyld at vi var lidt flere. Måske bliver det et hit, og måske ikke
Basse Besvaret July 3, 2007 Rapporter Besvaret July 3, 2007 Jeg har lige købt ny bør *G* 3 gear - det må betegnes som en motionscykel - men tror godt den kan klare 20 km med mig på - efter noget øvelse *G*
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu