Mortenkøp Skrevet July 8, 2007 Rapporter Skrevet July 8, 2007 Vi har kig på 4 værelses bostadsrad i det område. Hvordan er området ? Bor der mange danskere ? Er byggekvaliteten fin ?? Kom gerne med flere inputs hvis I ligger inde med dem Jeg prøver at overtale konen til at flytte over på den anden side af Øresund , men hun er meget i tvivl da vi har en lille knægt ( startet i vuggestue juli måned 2007 ) Er det let og hurtigt at få vuggestue? På forhånd tak for hjælpen Morten
Peteomagic Besvaret July 9, 2007 Rapporter Besvaret July 9, 2007 Puha Morten. Det er mange spørgsmål og det kræver jo mange og lidt lange svar. Nå men here it goes. Vi bor selv i annestad. Mig og konen med Mathias på 14 mdr, her er ca 50% danskere, måske lidt mere, men ikke nogen problemer mellem os og dem, de er vældig flinke. Området er fint om meget børne venligt, derfor er der også rigtig mange børne familier og dvs at der er for få vuggestue/børnehave pladser. De kan først starte når de er 1år og vi har først fået plads fra den 15 august, altså når Mathias er 15 mdr, men vi har fundet en super god dagpleje mor i mellemtiden, det koster dog det dobbelte. Men man skal nok få plads, de skal også bygge 2 -3 nye institutioner, bl.a en lige i annestad. Bygge kvaliteten er så som så, man skal være efter dem (open house) så gå lejligheden godt igennem. Vi bor selv i en 3 vær og den er for sin vis ok, der er nogle små fejl som bliver rettet med tid af open house. der er både et 2 års og 5 års eftersyn. Vi er da glade for at bo her, flytter dog i hus når det er færdigt om et år, men stadig i samme område. Når men hvis du har flere spørgsmål så skriver du bare igen Mvh Peter. Vi har kig på 4 værelses bostadsrad i det område. Hvordan er området ? Bor der mange danskere ? Er byggekvaliteten fin ?? Kom gerne med flere inputs hvis I ligger inde med dem Jeg prøver at overtale konen til at flytte over på den anden side af Øresund , men hun er meget i tvivl da vi har en lille knægt ( startet i vuggestue juli måned 2007 ) Er det let og hurtigt at få vuggestue? På forhånd tak for hjælpen Morten
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu