Nenad Skrevet July 10, 2007 Rapporter Skrevet July 10, 2007 Hejsa Er det bare mig eller bliver bump eller såkaldte ”farthindre” bare støre og støre i Malmö? Jeg er begyndt at høre at min er begyndt at støde på nogle steder og at flere folk kører ind over bump i skæve vinkler. Sådan mener jeg ikke at det var for 2 år siden da vi flyttede til Malmö. Mvh Nenad
Gejlet Besvaret July 10, 2007 Rapporter Besvaret July 10, 2007 Da jeg var i malmø for 1½-2 år siden, kørte jeg også skævt over bump, jeg har haft en del problemer med de bump.
Nenad Besvaret July 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 11, 2007 Da jeg var i malmø for 1½-2 år siden' date=' kørte jeg også skævt over bump, jeg har haft en del problemer med de bump.[/quote'] Hejsa Jeg kørte også rundt i en anden bil nu når jeg tænker mere over det, en piccaso er ikke det samme som min passat. Det kan skyldes at jeg ikke har lagt mærke til dette før. Mvh Nenad
NGO Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 De skæve bump der er i Limhamn, Slotsstaden, Bunkeflostrand og Västra Hamnen har været der al den tid jeg har boet herovre (3 år) og de er vist ikke vokset eller blevet til flere i perioden. Men man skal lade være med at køre over dem med 50kmt, jeg har skrabet plastic på en frontspoiler fordi jeg overså et bump en sen aften. Men eneste nytilkomne "bump" jeg har lagt mærke til er de underlige metaldimser man kører over ude ved Axel Danielssonsväg. Jeg har endnu ikke rigtigt funder ud af hvad formålet med dem er.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu