Dandanell Skrevet July 23, 2007 Rapporter Skrevet July 23, 2007 Vi er så småt begyndt planlægning af vores kommende have og vi kunne godt bruge lidt hjælp. Kender du et sted, hvor man kan købe billige havefliser gerne i granit og evt. en anlægsgartner som kan give os nogle ideer?
polar Besvaret July 24, 2007 Rapporter Besvaret July 24, 2007 Hej Prøv at kigge på www.blocket.se Der er mange annoncer både for anlægsgartnere, og firmaer, som sælger granitsten. Der er også disse 2 danske firmaer, som har nogle anderledes sten, hvis det skulle have interesse. http://www.udeliv.nu/index.htm http://www.ltpsten.com/index.php Polar
Sidsel Besvaret July 26, 2007 Rapporter Besvaret July 26, 2007 Vi er så småt begyndt planlægning af vores kommende have og vi kunne godt bruge lidt hjælp. Kender du et sted, hvor man kan købe billige havefliser gerne i granit og evt. en anlægsgartner som kan give os nogle ideer? Jeg kan helt sikkert anbefale www.netfliser.dk - de har ingen problemer med at levere i Malmö. En svensk lastbil kom med vores 2 ton chaussesten og de er meget billigere i DK, selvom transporten kostede det samme som stenene. ca. halv pris i forhold til svensk pris. Anlægsgartner kender jeg ikke, men brug nettet det gør jeg :) /Sidsel
Dandanell Besvaret July 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 27, 2007 ;o) Jeg kan helt sikkert anbefale www.netfliser.dk - de har ingen problemer med at levere i Malmö. En svensk lastbil kom med vores 2 ton chaussesten og de er meget billigere i DK, selvom transporten kostede det samme som stenene. ca. halv pris i forhold til svensk pris. Anlægsgartner kender jeg ikke, men brug nettet det gør jeg :) /Sidsel Hej, Tak for tippet, det ser jo billigt ud, især når man skal have lagt 150 m2 ;o) Anyway, nettet er også fint til at søge anlægsgartnere, men bedre at få en anbefalet.......
patbateman Besvaret July 27, 2007 Rapporter Besvaret July 27, 2007 Har selv 150 m2 der skal lægges, og med en pris på rundt 150 dkk pr m2 + transport bliver det et pent beløb.. Skal man i tillæg ha noget til at lægge det, vil jeg gætte vi taler om 60.000 SEK ++
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu