Pippi Skrevet August 2, 2007 Rapporter Skrevet August 2, 2007 Jeg har skrevet e-mails og ringet og prøvet alt for at få fat i svenske Toyota. Kan nogen hjælpe? Jeg vil gerne vide hvad en Toyota Landcruiser 90 3D koster som ny i Sverige? Ca. priser bestem selv om det er med benzin eller diesel, automat gear eller manuelt. Gerne pris inkl. luksuspakke. På forhånd tak.
Guest Trine Besvaret August 2, 2007 Rapporter Besvaret August 2, 2007 Fra www.toyota.se er følgende prisliste: http://www.toyota.se/Images/LandCruiser_Cirkaprislista_200408_20070701_tcm287-198734.pdf
Pippi Besvaret August 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2007 hmm Tak Moerke - men der har jeg kigget. Ser ikke ud til at det er 90´er modellen. Jeg hører også at de ikke sælger så mange "små" biler i Sverige - altså 3-dørs, så den er måske svær at finde.
Guest Mogens Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Udgået model? Tak Moerke - men der har jeg kigget. Ser ikke ud til at det er 90´er modellen. Jeg hører også at de ikke sælger så mange "små" biler i Sverige - altså 3-dørs, så den er måske svær at finde. Det er 5-dørs modellen, der præsenteres i diverse oversigter. Måske fordi 3-dørs modellen er udgået: www.bilzonen.dk/test-og-artikler/bilmaerke/model?make=Toyota&model=Land%20Cruiser
Pippi Besvaret August 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2007 Hmm - jeg var ellers hos en dansk Toyota forhandler i sidste uge, som forsikrede mig om at 3d stadig blev lavet. Der findes en 2007 model. Kan være jeg skal tjekke hos nogle andre Toyota forhandlere også.
webodin Besvaret August 4, 2007 Rapporter Besvaret August 4, 2007 Den model du efterlyser findes ikke mere, 90 er erstattet med 100... det er rigtigt som moerke skrev, se linket med pdf... hvis der er forhandler som siger du kan godt får 2007 model, er det fordi de ligger med i virkeligheden med 2006 modeler som ikke bliv solgt... du kan se i solens rige linket.. http://www.toyota.co.jp/worldwide/toyota/europe.html de nyeste 3 døres modeller hedder... 4.0 V6 VVT-i 3.0 D-4D og der findes ikke andre i europa....
Pippi Besvaret August 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 4, 2007 Forvirring - forvirring. Jeg har nu ringet til 2 danske forhandlere og har endelig fået fat i 2 svenske. De siger rigtigt nok at 90´er modellen ikke laves mere - men at den hedder 120 nu. Og at 120 camper ikke bliver lavet mere. Så pt. bliver 120 og 100 lavet. Og nej - de handler ikke med 3´dørs i sverige - så jeg må nok bare glæde mig over den ekstra plads og købe en 5 dørs *S* tak for svar.
PRESTIGE AUTO Besvaret August 4, 2007 Rapporter Besvaret August 4, 2007 Forvirring - forvirring. Jeg har nu ringet til 2 danske forhandlere og har endelig fået fat i 2 svenske. De siger rigtigt nok at 90´er modellen ikke laves mere - men at den hedder 120 nu. Og at 120 camper ikke bliver lavet mere. Så pt. bliver 120 og 100 lavet. Og nej - de handler ikke med 3´dørs i sverige - så jeg må nok bare glæde mig over den ekstra plads og købe en 5 dørs *S* tak for svar. Hvis du helst vil ha en 3 dørs kan du/vi jo tage en hjem til dig. Det kan oven i købet være at den er noget billigere end i sverige.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu