Preuley Skrevet August 10, 2007 Rapporter Skrevet August 10, 2007 Hej, Vi rykker forhåbentligt snart til Sverige. I den forbindelse vil jeg gerne importere en Mercedes fra Tyskland(hvis banken giver mig lov over 50 års afdrag):o Herhjemme i DK har jeg importeret 2 af mine biler og kender lidt til hvordan man gør, men hvad med Sverige?? Herhjemme finder de jo ud af hvad den afgiftspligtige værdi er:fight: og pålægger den en umenskelig afgift.... Hvad skal der pålægges den pris den er købt for i Tyskland, idet den sætter sine små fødder i Sverige? Momsen er jo betalt, da det er et EU land. Håber nogen kan hjælpe:) Jesper
Guest PeterK Besvaret August 10, 2007 Rapporter Besvaret August 10, 2007 Dette er måske det mest omdiskuteret emne på sitet.....Søg og du skal finde:) PS: Er der betalt moms på bilen i Tyskland og er den mere end 6 mdr. gammel og kørt >6000km, så koster det nogle mindre gebyrer, rejseomkostninger og din dyrbare tid:)
Preuley Besvaret August 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 10, 2007 Import Hej og tak for svar. Ved godt det er et meget diskuteret emne, af samme grund orkede jeg ikke at lede samtlige 52 sider igennem:o Jeg har ikke hentet nogen bil endnu, men kommer helt sikkert til, så det var rart at vide, om jeg skulle hoste op med mere end bilens pris, rejseomk, tid, syn og nummerplader. Det lader det så ikke til:D Tak for hjælpen og rigtig god weekend:th2: Jesper
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu