kennet86 Besvaret August 16, 2007 Rapporter Besvaret August 16, 2007 satans.. en skam det ikke var starten af de 20 også.. hehe :).. held og lykke med turen :)
Sidsel Besvaret August 20, 2007 Rapporter Besvaret August 20, 2007 Hej Mathilde og Claus, Jeg sender jer lige en PM. Hej fra Sidsel
MathildeMoe Besvaret August 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 20, 2007 Tilføjelse... Vil lige tilføje, at vi selv er fra Københavnsområdet, og at I kan skrive til mig på frk_mathilde@hotmail.com /Mathilde
Guest Supermule Besvaret August 20, 2007 Rapporter Besvaret August 20, 2007 Hvorfor ikke bare arrangere en sunddebat skitur????? Det kunne da være hyggeligt.....
Sidsel Besvaret August 20, 2007 Rapporter Besvaret August 20, 2007 Hvorfor ikke bare arrangere en sunddebat skitur????? Det kunne da være hyggeligt..... Sådan havde jeg egentlig også forstået det Mathilde i må flytte til Malmø.
Toft Besvaret August 21, 2007 Rapporter Besvaret August 21, 2007 Mathilde i må flytte til Malmø. Hm, så man skal bo i Malmö Skåne er andet end Malmö ;)
BS Besvaret August 21, 2007 Rapporter Besvaret August 21, 2007 Hm' date=' så man skal bo i Malmö [/quote'] Forhåbentligt ikke
Sidsel Besvaret August 21, 2007 Rapporter Besvaret August 21, 2007 Hm, så man skal bo i Malmö Skåne er andet end Malmö ;) Jeg har godt nok ventet længe på en dum-smart bemærkning fra dette forum, det sker altid og der var den! ...men skriv du bare alle de byer der er mulige at bo i i Sverige, det gad jeg godt nok ikke!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu